|
کدخبر: 226313

بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای سفر در نوروز ۱۴۰۱ کدامند؟

بهترین شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز ۱۴۰۱ شامل شهرهای مجاور دریای مدیترانه و دریای اژه هستند. اگر قصد سفر به شهرهای ساحلی ترکیه را دارید با ما همراه باشید.

بهترین شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز ۱۴۰۱ شامل شهرهای مجاور دریای مدیترانه و دریای اژه هستند. اگر قصد سفر به شهرهای ساحلی ترکیه را دارید با ما همراه باشید.

شهرهای ساحلی ترکیه در ایام نوروز به دلیل آب و هوای مناسب بسیار جذاب هستند. تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا به استراحت و سفر در کشور ترکیه بپردازید. کشور ترکیه به دلیل اینکه بسیار به ایران نزدیک است و هزینه سفر کمتری دارد مورد استقبال گردشگران ایرانی است.

آنتالیا

                                          آنتالیا از شهرهای ساحلی زیبای ترکیه

 

۱۰ شهر ترکیه برای گذراندن تعطیلات ساحلی در نوروز ۱۴۰۱

ترکیه که از قاره اروپا تا خاورمیانه کشیده شده است، یک بهشت واقعی طبیعی و فرهنگی است. سواحل زیبا و استراحتگاه‌های ساحلی در سراسر ترکیه وجود دارد. در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بازار سفرهای داخلی و خارجی به خصوص برای تورهای ترکیه بسیار داغ می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را از بین شهرهای مختلف ترکیه داشته باشید تا بتوانید سال ۱۴۰۱ را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. سفر خود را با تور نوروز مهرپرواز تجربه نمایید تا خاطره‌ای بی‌نظیر و فوق العاده را برای خود و خانواده خود بر جای بگذارید. ۱۰ مقصد برتر تعطیلات ساحلی در ترکیه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

سفر به سواحل مدیترانه

 

آنتالیا

آنتالیا به بهشت ​​روی زمین، مروارید دریای مدیترانه و ترکیه معروف است. جاذبه‌های باستانی متعدد و طبیعت بسیار زیبا شامل آبشارها، غارها، سواحل بی‌پایان باعث جذابیت بیشتر این شهر شده است. همچنین باشگاه‌های گلف ز در سطح جهانی در داخل و اطراف شهر وجود دارد.

 

آلانیا

آلانیا به خاطر بندر و اسکله تاریخی خود از زمان سلجوقیان به جای مانده است معروف است. برج سرخ و سواحل بسیار زیبا نیز دیگر جاذبه‌های آلانیا هستند. همچنین در این شهر طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی و مراکز خرید و رستوران‌های خوب فراوان، همراه با زندگی شبانه پر جنب و جوش وجود دارد.

 

کمر

کمر در نزدیکی آنتالیا واقع شده است و درست مانند جواهری در سواحل مدیترانه ترکیه است. سواحل استاندارد زیادی در کمر وجود دارد که عمدتاً از سنگریزه‌های بزرگ تشکیل شده‌اند. اما سواحل نزدیک به محل قایق‌های تفریحی از شن و ماسه هستند و هر دو انواع مختلفی از ورزش‌های آبی را ارائه می‌دهند.

 

بلک

بلک نیز یکی از نواحی نزدیک به آنتالیا است. بلک همچنین داری بهترین باشگاه‌های گلف در ترکیه است. این شهر با سواحل شنی طولانی و طلایی و پس زمینه‌ای از کوه‌ها برای گردشگران بسیار دیدنی است. گونه‌های کمیاب گیاهی و حیات وحش بومی زیادی نیز در این منطقه وجود دارد.

 

سیده

سیده یکی از نواحی نزدیک آنتالیا است و با دریای فیروزه‌ای، سواحل شنی طلایی و خرابه‌های باستانی معبد آپولو گردشگران را به خود جذب می‌کند. سواحل سیده بسیار رویایی هستند و آسمان در هنگام غروب مانند این است رنگ‌های غروب خورشید نقاشی شده است. سیده با طبیعت زیبا، اماکن تاریخی و سرگرمی‌های خانوادگی خود یک انتخاب عالی برای تعطیلات است.

 

سفر به سواحل دریای اژه

 

بدروم

بدروم یک شبه جزیره تفریحی و زیبا برای گذراندن تعطیلات است که شهرت جهانی دارد. بدروم درست مانند یک بهشت ​​است. این شهر به دلیل آب و هوا، دریای پاک، زیبایی طبیعی، خلیج‌های باشکوه و اماکن تاریخ و همچنین زندگی شبانه مدرن شناخته شده است.

برای اینکه سفر ارزان تری داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از پکیج تور بدروم نوروز ۱۴۰۱ است. ما در آژانس مهرپرواز به عنوان مجری مستقیم تور بدروم در پی آن هستیم تا سال جدید را خاص تر از سال‌های گذشته شروع کنید و سفری پر از لذت و خاطرات خوش را در زندگیتان تجربه نمایید.

بدروم

                                                      نمایی از شهر بدروم ترکیه

 

مارماریس

مارماریس دارای میراث فرهنگی غنی، محیط طبیعی باشکوه، شهرهای باستانی، چندین اسکله مدرن، خلیج‌های متعدد در امتداد ساحل و یک بندر طبیعی است. این شهر گزینه‌های زیادی را برای سفر آبی فراهم می‌کند و می‌توان از آن به جزیره‌ها اطراف رفت.

 

فتحیه

فتحیه یک شهر و ناحیه بندری در جنوب غربی ساحل فیروزه ترکیه است. این شهر به‌خاطر بندر طبیعی، آب‌های زلال و مقبره‌های صخره‌ای متعدد به جای مانده از قرن چهارم قبل از میلاد معروف است. چشمگیرترین ویرانه‌های باستانی، بهترین مکان‌ها برای پاراگلایدر سواری و ورزش‌های آبی، تاریخ، زیبایی‌های طبیعی، امکانات بسیار توسعه یافته، همه و همه در فتحیه وجود دارند. سرگرمی‌های فراتر از باور، باشکوه‌ترین خلیج‌ها و سواحل شنی طولانی را نیز می‌توانید در فتحیه تجربه کنید.

دیدیم

دیدیم یکی از زیباترین استراحتگاه‌های تعطیلات در سواحل دریای اژه است. دارای خلیج‌های منزوی، سواحل شنی طلایی و بندرهای طبیعی است. در نزدیکی دریاچه پناهگاه آرامش است. شهرهای مهم ایونی میلتوس و دیدیما، خانه پیامبر معروف در دوران باستان نیز در نزدیکی دیدیم قرار دارند. برای سفر کم هزینه تر به دیدیم نیز می‌توانید تور دیدیم نوروز ۱۴۰۱ را رزرو کنید. فصل بهار بهترین زمان برای شروع یک گشت و‌گذار خاطره انگیز در یک هوای دل انگیز مخصوصا در سواحل بی‌نظیر دریای اژه است. گذر از روزهای سرد زمستانی، وجود شکوفه‌های زیبا، گل‌های رنگی، رنگ زیبای سبز درختان و دریای آرام همه و همه از ویژگی‌های این فصل به شمار می‌روند.

ترکیه

                                             نمایی از شهر دیدیم ترکیه

کوش آداسی

کوش آداسی در غرب ترکیه قرار گرفته و شهر بندری کوش آداسی ترکیبی عالی از دریا، خورشید و زیبایی بکر طبیعت را ارائه می‌دهد. نتیجه یک مقصد تعطیلات است که نوید یک تجربه فراموش نشدنی را می‌دهد. همچنین شهر باستانی افسوس از مهترین جاذبه‌های تاریخی ترکیه نیز در نزدیکی کوش آداسی قرار دارد.

 

چشمه

شهر چشمه رقص آب‌های گرم طبیعی در سواحل طلایی است. شهر چشمه ترکیه با آب‌های گرم شفابخش، شن‌های طلایی در سواحل زیبا، خورشید، دریا، سبک زندگی رنگارنگ و زندگی شبانه لذت‌بخش، یک مکان مورد علاقه برای گذراندن تعطیلات است.

بهترین نرخ تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می‌توانید مطمئن‌ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می‌توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر‌های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را با بهترین قیمت‌ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۱ می‌توانید از خدمات آنها بهرمند شوید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها