|
کدخبر: 148997

اختصاصی گسترش نیوز:

دبی از "پاویون پایداری"در اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی می‌کند + تصاویر

اکسپو دبی که با تاخیر، در اکتبر ۲۰۲۱ افتتاح می‌شود، از پاویون پایداری (Terra) رونمایی کرد.

نمایشگاه دبی از "پاویون پایداری"در اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی می‌کند + تصاویر

نمایشگاه اکسپو دبی که همچنان با نام قدیمی آن یعنی Expo ۲۰۲۰ خوانده می‌شود، تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

این پاویون از ۲۲ ژانویه تا ۱۰ آوریل در Pavilions Premiere، که پیش نمایشی از رویداد اصلی است، رونمایی خواهد شد. فضاهای عمومی اطراف، شامل زمین بازی کودکان، فروشگاه اشیای کادویی، سالن غذا خوری و موارد دیگر خواهد بود. ترا سفری چند بعدی را به عجایب دنیای طبیعی، از جمله پیاده روی در دل جنگل، به بازدید‌کنندگان ارائه خواهد داد.

هدف از طراحی این تجربه نمایش تأثیرات مخرب و مخفی انتخاب‌های ما و آگاه ساختن بازدیدکنندگان در هر رده سنی و به ویژه نسل جوان نسبت به چگونگی تأثیر رفتار آنها بر محیط‌زیست و تخریب چرخه مصرف گرایی بوده و آنها را قادر می‌سازد که به عامل تغییر تبدیل شوند.

اکسپو-دوبی-اکتبر۱

دو پاویون مهم دیگر، پاویون تحرک(Alif - The Mobility Pavilion) وماموریت ممکن Mission) (Possible - The Opportunity Pavilion، بعد از آن در امسال رونمایی خواهند شد.

خانم "ریم الهاشمی" مدیرکل اداره اکسپو دبی ۲۰۲۰ و وزیر همکاری‌های بین‌المللی امارات متحده‌ی عربی گفت: "ما خوشحالیم که سال ۲۰۲۱ را با چنین یادداشت مثبتی شروع می‌کنیم؛ زیرا از این طریق از جامعه امارات متحده عربی دعوت می‌کنیم تا نخستین کسانی باشد که "ترا" را تجربه می‌کند - غرفه پایداری در لحظه‌ای از تاریخ ما که از نظر تأثیر بر بشریت بی‌سابقه است.

ریم-الهاشمی

"این دوره از تغییرات سریع و بی‌سابقه، که با بحران جهانی بهداشت که همه افراد روی زمین را متأثر کرده است، سرعت بیشتری می‌گیرد و مستلزم تجدیدنظر در نحوه زیستن ما است. گرچه ممکن است از سال ۲۰۲۰ به عنوان سالی یاد شود که ما را برای همیشه تغییر داده است، اما فرصت فوق العاده‌ای برای ما فراهم کرده است تا به عنوان یک جامعه جهانی دور هم جمع شویم و پاسخ مهم‌ترین چالشهای خود را پیدا کنیم.

" در حالی که پاویون‌های موضوعی ما - فرصت، تحرک و پایداری - فراخوان اقدام جمعی برای مقابله با این چالش‌ها را به منظور ایجاد آینده‌ای بهتر برای بشر تشکیل می‌دهند، اما همچنان هدف اصلی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی و چشم‌انداز رهبری امارات متحده عربی باقی خواهند ماند."

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها