|
کدخبر: 266185

قیمت آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد قیمت آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران + جدول

منطقه ۵ در شمال غربی تهران قرار دارد و از سمت شمال به دامنه‌ کوه‌های البرز، از سمت شرق به بزرگراه محمد علی جناح و از سمت جنوب به جاده مخصوص کرج منتهی می ‌شود. بیشترین ساخت و ساز در این منطقه از حدود ۴۰ سال پیش شروع شد و به بیشترین رشد خود رسید. این منطقه افراد بسیار زیادی را برای سکونت و سرمایه‌گذاری، جذب کرده است.

واحد آپارتمانی ۹۴ متری در المهدی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۳ ساله در شهرک‌ آپادانا با متراژ ۱۲۷ متر و ۳ اتاق خواب، معادل ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان واحدی ۱۰۲ متری که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری‌ کنید.

در روز های اخیر واحدی ۱۴۵ متری در باغ‌فیض که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، با مبلغی معادل ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در اکباتان با متراژ ۱۸۷ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی نوساز در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۱۶ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۱۲۰ متری در پونک درصورتی که این واحد نوساز باشد و ۳ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همچنین واحدی نوساز در همین منطقه با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت-مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها