|
کدخبر: 327762

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت خوراکی محبوب جوانان نجومی شد

در این گزارش به بررسی قیمت انواع پاستیل پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت خوراکی محبوب جوانان نجومی شد

تنقلات انواع مختلفی دارند و یکی از آن ها پاستیل است. پاستیل انواع طعم و شکل های مختلفی دارد و می توان گفت که تمام افراد آن را دوست دارند. یک نظرسنجی نشان می دهد، پاستیل هایی که طعم ترش دارند از طرفدار بسیاری برخوردار هستند. این خوراکی جذاب و خوشمزه را می توان هم به صورت بسته بندی تهیه کرد و یا اینکه به صورت کیلویی از فروشگاه ها خرید. لازم به ذکر است که پاستیل قیمت بالایی دارد و اگر از برند خاص باشد قیمت آن بالاتر هم می رود. ما در این گزارش به بررسی قیمت و طعم انواع پاستیل در بازار پرداخته ایم.

پاستیل

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی متوجه قیمت و انواع پاستیل شدیم. یکی از انواع پاستیل «مارشمالو» نام دارد که می توان گفت قیمت آن بسیار بالاست. هر بسته ۳۰۰ گرمی مارشمالو در سایت های فروش کالا ۵۵۰ هزار تومان فروخته می شود. همچنین مارشمالو ۱۳۰ گرمی مبلغ ۲۶۰ هزار تومان فروخته می شود.  مارشمالو، شکل های مختلفی دارد و در طرح های عروسکی، لقمه ای و نواری فروخته می شود. در جدول زیر می توانید قیمت انواع مارشمالو را مشاهده کنید.

 

مارشمالو

مارشمالو

قیمت

مارشمالو عروسکی ۱۳۰ گرم

۲۶۰،۰۰۰

مارشمالو توپی با طعم انبه

۱۴۰،۰۰۰

مارشمالو لقمه ای ۶۰ گرم

۷۰،۰۰۰

مارشمالو عروسکی ۳۰۰ گرم

۵۵۰،۰۰۰

مارشمالو عروسکی ۷۰ گرم

۱۴۵،۰۰۰

مارشمالو میوه ای ۵۰ گرم

۲۶،۰۰۰

مارشمالو بدون چربی ۶۰ گرم

۶۷،۰۰۰

با ادامه بررسی قیمت انواع پاستیل و مارشمالو به قیمت چند پاستیل رسیدیم که مبلغ بالایی دارند. هر بسته پاستیل در بسته بندی های ۷۰۰ گرمی مبلغ ۳۲۰ هزار تومان فروخته می شود. پاستیل با طرح بستنی قیفی در بسته های هزار گرمی ۳۶۱ هزار تومان و با طعم تمشک در بسته های ۷۰۰ گرمی ۳۵۱ هزار تومان فروخته می شود. مصرف پاستیل فواید اندکی دارد که از جمله آن می توان به  کاهش کلسترول خون، جلوگیری از نازکی مو و جلوگیری از کم خونی اشاره کرد. پاستیل های ارزان قیمت نیز در بازار وجود دارند که از برندهای داخلی هستند. هربسته ۱۶۰ گرمی پاستیل میوه ای تولید داخل ۶۹ هزار تومان فروخته می شود. پاستیل های نوشابه ای در بسته های ۶۵ گرمی ۲۲ هزار تومان قیمت دارند. مارشمالوی تولید داخل هم مانند پاستیل تولید داخل قیمت اندکی دارد. هربسته ۱۰۰ گرمی مارشمالو ایرانی ۳۷ هزار تومان فروخته می شود.

پاستیل۲

در جدول زیر می توانید قیمت انواع پاستیل را مشاهده کنید.

پاستیل

قیمت

پاستیل پیتزایی ۱۰۰۰ گرمی

۴۳۰،۰۰۰

پاستیل مدادی ۱۵۰۰ گرمی

۳۸۰،۰۰۰

پاستیل آجری ۱۵۰۰ گرمی

۳۸۰،۰۰۰

پاستیل نواری نوشابه ای ۱۵۰۰ گرمی

۳۸۰،۰۰۰

پاستیل طرح دندان ۱۰۰۰ گرمی

۳۶۸،۰۰۰

پاستیل طرح مار ۱۰۰۰ گرمی

۳۲۱،۰۰۰

پاستیل هندوانه ای ۱۰۰۰ گرمی

۳۲۰،۰۰۰

پاستیل میوه ای ۱۶۰ گرمی

۶۹،۰۰۰

پاستیل نوشابه ای ۹۰ گرمی

۳۴،۰۰۰

پاستیل آلبالویی ۱۰۰ گرمی

۳۶،۰۰۰

 

بیشترین مبلغ برای پاستیل های بسته بندی برای برند های خارجی است و برند های ایرانی کم ترین قیمت را دارند. عمدتا فروشگاه ها برندهای ایرانی را بیبشتر می فروشند.

اما پاستیل های کیلویی نرخ مشخصی ندارند و فروشنده هر قیمت که بخواهد به مشتری می فروشد. غرفه های فروش پاستیل کیلویی در فروشگاه های معروف مستقر هستند و بالای ۴۰ مدل طعم و شکل پاستیل دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها