|
کدخبر: 323700

قیمت خودرو / بازار خودرو / خرید خودرو

این خودروی ایرانی شگفتی ساز شد / دنا هم میلیاردی شد

در هفته دوم سال ۱۴۰۳، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی به طرز غیرمنطقیی افزایش یافته است.

اقتصاد این خودروی ایرانی شگفتی ساز شد /  دنا هم میلیاردی شد

 هنوز تب خرید و فروش خودرو در سال جدید به شدت نمی‌گیرد و بر اساس باور فروشندگان خودرو، افزایش قیمت‌ها به جنبه روانی افزایش قیمت دلار برمی‌گردد.

افزایش نرخ دلار، بازار خودرو را نیز تحت تأثیر قرار داده است و باعث رشد چشمگیر قیمت‌ها شده است. در هفته دوم سال ۱۴۰۳، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی افزایشی غیرمنطقی را تجربه کرده است. با این حال، هنوز تب خرید و فروش خودرو در سال جدید به شدت نمی‌گیرد و بر اساس باور فروشندگان خودرو، این افزایش قیمت‌ها متأثر از جنبه روانی افزایش قیمت دلار است و به صورت موقت خواهد بود.

در حالی حاضر قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک نسبت به اسفندماه سال گذشته با رشد ۵۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) هم به ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس، یکی از تولیدات شرکت ایران خودرو است که به طور نسبی با محصولات دیگر آن شرکت تفاوت دارد. این خودروساز تمایلی دارد تا مدل‌های قدیمی خود را بازنگری و تغییر دهد. اگرچه دنا پلاس محصولی کمتر جدید و نو به حساب می‌آید و یک نمونه بهبود یافته از مدل قدیمی سمند به نام "اسپرت‌تر دنا" راهی بازار شده است، اما می‌توان آن را به عنوان نقطه عطفی در تغییر رویکرد خودروسازان داخلی و توجه بیشتر آن‌ها به نیازهای جامعه در نظر داشت.

دنا پلاس از سال ۱۳۹۶ با مدل دنده‌ای ساده تولید و به بازار عرضه شد. یک سال بعد، مدل توربو دنده‌ای نیز به دست مشتریان رسید و در سال ۱۳۹۹، مدل تیپ توربو اتوماتیک نیز معرفی شد.

قیمت_دنا

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    فقط میتونم بگم که وای بر مسئولین ما که ع رضه مملکت داری رو ندارند و فقط دنبال اخت لاس و پر کردن حساب بانک‌های خودشون هستند . و لااقل همشون از سیاست و حکومت کناره‌گ یری کنند و جاشون رو به افراد جوان و تحصی ل کرده که هیچ گونه وابستگی به گروه وحزب سیاسی و.. ندارند بدهند بلکه مملکت از این باتلاق بوجود آمده بیرون بیاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها