|
کدخبر: 216039

صعود آرام بیت کوین در روزهای آینده

مریم محبی - کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی

اگر نگاهی به بازار رمز ارزها در هفته گذشته داشته باشیم، ارزهای دیجیتال در حال حاضر به سمت محبوب شدن، حرکت می‌کنند. بر اساس رویدادهای موجود و اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال به سمتی پیش رفته‌اند که کشورها رمز ارزها را به رسمیت می‌شناسند. همه این مسائل کمک به بازار ارزهای دیجیتال می‌کند. هر اندازه این ارزها از سمت دولت‌ها اعتبار بیش‌تری بگیرند، مطلوبیت بیشتر و افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال رقم خواهد خورد. وجود کاهش‌های اندک و اصلاح‌های کم در روندهای صعودی کاملاً طبیعی است و جز ذات بازار محسوب می‌شود. پیش‌بینی می‌شود، در روزهای آینده شیب افزایش بیت کوین فعلاً آرام باشد.

محبی

بازار بیت کوین تحلیل‌پذیر می‌شود

 تحقق بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری به نظر مشکل است. بعید به نظر می‌رسد که در سال آینده بازار رشد مشابه روزهای فعلی را تجربه کند. نسبت به شش ماه گذشته رشد ۵۰ درصدی را در بیت کوین شاهد بودیم. رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت بیت کوین هر شش ماه یک بار انجام می‌شد اما این روند در سال آینده ادامه‌دار نخواهد بود. بازار بیت کوین تحلیل‌پذیرتر می‌شود.

در خصوص فرا رسیدن فصل آلت کوین‌ها (Alt Season) صحبت‌های زیادی مطرح شده است. من هم معتقد هستم، به سمت آلت سیزن حرکت می‌کنیم. از نظر اعتماد و پشتوانه با توجه به این موضوع که هنوز ارزهای دیجیتال پشتوانه ندارند، پیشنهاد می‌کنم، در صورت ورود به بازار آلت کوین به رمز ارزها به عنوان ابزار پرداخت نگاه نکنید؛ بلکه به عنوان کالای سرمایه‌گذاری به آن‌ها نگاه کنند. آلت کوین‌ها کالای سرمایه‌گذاری بسیار پر ریسک هستند. افراد حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد پرتفوی خود را به آلت کوین‌ها اختصاص دهند. سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵ درصد معقول نیست و به مردم توصیه نمی‌شود.

رویدادهای جهانی بازار کریپتوکارنسی

اخبار متفاوتی از امریکا به بازار ارزهای دیجیتال مخابره شد که سیگنال مثبت محسوب می‌شود. تصویب لایحه زیرساخت دو حزبی ۱.۲ تریلیون دلاری و خبر شهردار جدید شهر نیویورک مبنی بر دریافت حقوق سه ماه ابتدایی کار خود بر حسب بیت کوین از جمله اخباری بود که سیگنال مثبت به بازار ارزهای دیجیتال داد.

به مردم توصیه می‌شود، در بازار ارزهای دیجیتال محتاط باشند. این بازار جذاب است و سود خوبی برای سرمایه‌گذاران دارد اما در بازارهای مالی یک اصل وجود دارد که سود بالا همراه با ریسک بالا است. ارزهای دیجیتال پشتوانه خوبی ندارند و ریسک بالایی دارند. در نتیجه سرمایه‌گذاران این بازار باید با دقت بالا معامله کنند و اگر آشنایی با روند بازار ندارند، به راحتی وارد بازار نشوند.

 

نویسنده: مریم محبی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها