|
کدخبر: 259592

رکورد گرانی مسکن در انگلیس زده شد!

بر اساس شاخص مؤسسه هالیفاکس، میانگین قیمت مسکن در انگلیس طی ماه آوریل بیش از ۳۰۰۰ پوند (۳۷۳۸ دلار) افزایش یافت که بیشترین جهش ماهانه از سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود.

راه و مسکن رکورد گرانی مسکن در انگلیس زده شد!

بر اساس شاخص مؤسسه هالیفاکس، میانگین قیمت مسکن در انگلیس طی ماه آوریل بیش از ۳۰۰۰ پوند (۳۷۳۸ دلار) افزایش یافت که بیشترین جهش ماهانه از سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود.

این شرکت مشاور املاک اعلام کرد که میانگین ارزش ملک طی ماه گذشته ۱.۱ درصد یا ۳۰۷۸ پوند افزایش یافته است.

راسل گالی، مدیر عامل هالیفاکس، تأکید کرد که این دهمین ماه متوالی است که ارزش ملک افزایش یافته است و "طولانی ترین (جهش) در یک دوره سود مستمر از پایان سال ۲۰۱۶" محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، قیمت یک خانه معمولی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰.۸ درصد افزایش یافت و رکورد ۲۸۶,۰۷۹ پوند (۳۵۰,۰۰۰ دلار) را به ثبت رساند.

با نرخ رشد فعلی، قیمت یک خانه معمولی می تواند تا پایان سال به ۳۰۰۰۰۰ پوند (۳۷۰۰۰۰ دلار) برسد. با این حال، هالیفاکس گفت که با توجه به شرایط اقتصادی پیش بینی شده، این موضوع بعید است.

در این گزارش آمده است که قیمت‌ها طی دو سال گذشته به طور متوسط ​​۴۷۵۶۸ پوند (۵۸۰۰۰ دلار) افزایش یافته است.

این در حالی است که پنج و نیم سال بین اکتبر ۲۰۱۴ و آوریل ۲۰۲۰ طول کشید تا ارزش مسکن در انگلیس به طور متوسط​​، ۴۷۶۸۹ پوند افزایش یابد.

گالی گفت: عدم تعادل بین عرضه و تقاضا ادامه دارد و تعداد املاک جدید در بازار برای پاسخگویی به نیاز خریداران احتمالی ناکافی است و رقابت شدید برای تضمین املاک وجود دارد که موجب افزایش قیمت ها شده است.

بر اساس این گزارش، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد تقاضا برای خانه‌های ویلایی بزرگ‌تر بیشتر بوده است تا املاک کوچک‌تری مانند آپارتمان‌ها.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها