|
کدخبر: 132732

خیز سهام عدالت بعد از انتخابات آمریکا

هفته دوم آبان آخرین هفته از معاملات بازار سهام قبل از انتخابات امریکا بود و اگرچه عملکرد نهایی سهام عدالت نزولی شد اما در نهایت افت چندانی نسبت به هفته قبل نداشت.

بورس خیز سهام عدالت بعد از انتخابات آمریکا

در حالی که ارزش سهام عدالت در پایان معاملات اهفته گذشته ۱۱ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان بود در پایان معاملات این هفته با افت ارزش ۲۵۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد.

نوسان ارزش سهام عدالت در این هفته زیاد نبود و در هفته پایانی معاملات بازار سهام قبل از انتخابات امریکا ریسک‌پذیری بازار سهام بیشتر شده و به نوعی تقاضا به بازار سهام بازگشته بود.

ارزش سهام عدالت با شروع معاملات این هفته تغییر چندانی نداشت و با رشد تقریبا ۵۰ هزار تومانی به ۱۲ میلیون تومان رسید اما در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه روند نزولی سهام عدالت ادامه یافت و در این دو روز ارزش سهام عدالت حدود ۷۰۰ هزار تومان افت کرد اما بعد از تعطیلی روز شنبه و برگزاری انتخابات آمریکا در روز چهارشنبه وند بازار سهام صعودی شد و ارزش سهام عدالت نیز با رشد ۴۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسید.

با شروع دوره اصلاح قیمتی بازار سهام ارزش سهام عدالت از ۲۱ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان ریزش کرد و این در حالی که سهام عدالت قرار بود پشتوانه‌ای برای مردم باشد و حسانی نیز که اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند نیز در دریافت پول سهام عدالت خود گله دارند و گاه حتی انتظار برای واریز پپول سهام عدالت به ۳ ماه نیز می‌رسد.

اما به نظر می‌رسد با شروع روند صعودی بازار سهام بعد از انتخابات امریکا ارزش سهام عدالت نیز رشد کند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها