|
کدخبر: 150472

گسترش نیوز گزارش می دهد:

نمایشگاه دوسلدورف چطور ۶۴.۷ میلیون یورو ضرر کرد

مسه دوسلدورف برای سال ۲۰۲۱ فروش ۱۰۷.۳ میلیون یورویی و ضرر ۷۷ میلیون یوروی را پیش‌بینی کرده است.

نمایشگاه نمایشگاه دوسلدورف چطور ۶۴.۷ میلیون یورو  ضرر کرد

گروه مسه دوسلدورف گزارش داده که فروش آنها در سال کرونا زده  ۲۰۲۰ معادل ۱۳۱.۵ میلیون یورو بوده است. به دلیل تأثیرات همه گیری ویروس کرونا، این میزان ۶۵.۳ درصد کمتر از فروش سال قبل (۳۷۸.۵ میلیون یورو) است. این ارقام برای شرکت مسه دوسلدورف نیز مشابه است، که با ۱۱۸.۹ میلیون یورو گردش مالی‌اش ۶۵.۴ درصد کمتر از سال ۲۰۱۹ (۳۴۴ میلیون یورو) بوده است.

سود از دست رفته طبق گزارش، زیان این شرکت ۶۴.۷ میلیون یورو می‌باشد در حالی که در سال ۲۰۱۹، سود مسه دوسلدرف ۷۰.۶ میلیون یوروی بود. برنهارت اشتمپفل، مدیر امور مالی و زیرساخت‌های شرکت مسه دوسلدورف می‌گوید: علی رغم این تحولات، سهام شرکت مسه دوسلدورف با ۳/۳۶۴ میلیون یورو همچنان از موقعیت بالایی برخوردار است (سال قبل ۴۴۸ میلیون یورو). نسبت حقوق صاحبان سهام ۵۴.۸ درصدی در مقایسه با سال قبل که ۶۴ درصد بوده است باز هم در سطح بالایی قرار می‌گیرد. اگرچه این شرکت برای خود یک حاشیه مالی خوبی ایجاد کرده است که به آن کمک می‌کند تا از پس شرایط فعلی برآید، اما کافی نیست زیرا مسه دوسلدورف برای سال ۲۰۲۱ فروش ۱۰۷.۳ میلیون یورویی و ضرر ۷۷ میلیون یورویی را پیش‌بینی کرده است.

هدف اصلی، مدیریت تأمین نقدینگی است. برای کارمندان، این یعنی در وهله اول گسترش کار کوتاه مدت تا پایان ماه مارس، تعلیق استخدام‌های جدید، و به پایان رسیدن قرارداد‌های ثابت. طرح‌های بازنشستگی جزئی برای بلند مدت مورد بحث قرار می‌گیرند. علاوه بر این، سایر بودجه‌های برنامه‌ریزی شده و نیز سرمایه‌گذاری و تعمیر و نگهداری کاهش می‌یابد.

در سال ۲۰۲۰، مبالغ سرمایه‌گذاری ۳۵.۷ میلیون یورو (۷۰ میلیون یورو برنامه‌ریزی شده بود) و هزینه‌های نگهداری ۱۰.۲ میلیون یورو بود. سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱، به ۱۰.۵ میلیون یورو و تعمیر و نگهداری ۷.۶ میلیون یورو تقلیل خواهد یافت.

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر