|
کدخبر: 327088

انواع لپ تاپ های مناسب گیمینگ / قیمت این ایسوس ها بازار را شوکه کرد

لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب برای گیمینگ، در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان قابل دسترسی است و با صفحه نمایش فول اچ دی، کیفیت بالایی را برای گیمرها فراهم می‌کند. این محصول با حافظه داخلی و رم مناسب ارائه شده و در اکثر مدل‌ها شارژدهی حدودی ۱ تا ۴ ساعته دارد. سایز صفحه نمایش این لپ تاپ اغلب ۱۵.۶ اینچی است و نرخ نوسازی تصویر در آن ۱۴۴ هرتز می‌باشد.

اقتصاد انواع لپ تاپ های مناسب گیمینگ / قیمت این ایسوس ها بازار را شوکه کرد

در این گزارش ۵ لپ تاپ ایسوس ارزان که برای گیمینگ مناسب هستند، به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming FX۵۰۷ZC۴-BA

این لپ تاپ ایسوس با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی ارائه شده و با قیمت حدودی ۴۲ تا ۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته و نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین این لپ تاپ ظرفیت و نوع باتری ۴Cell ۵۶WHr را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سری پردازنده به کار رفته در این مدل core i۵ بوده و مدل پردازنده آن ۱۲۵۰۰H است. همچنین این مدل فرکانس پردازنده ۲.۵GHz up to ۴.۵GHz را عرضه می‌کند. حافظه داخلی این لپ تاپ ایسوس ۵۱۲ گیگابایت بوده و حافظه رم آن ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول نوع حافظه رم DDR۴ و باس رم ۳۲۰۰MHz دارد.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در این محصول Geforce RTX ۳۰۵۰ بوده و نوع رم گرافیک آن GDDR۶ است. این محصول توان گرافیک ۸۰ تا ۹۵ واتی داشته و از حجم گرافیک اختصاصی ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

لپ-تاپ-ایسوس

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming FX۵۰۶HE-HN۰۱۲

این لپ تاپ ایسوس دارای سری پردازنده Core i۵ بوده و با قیمت حدودی ۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل پردازنده در این محصول ۱۱۴۰۰H بوده و فرکانس پردازنده آن ۲.۷GHz up to ۴.۵GHz است. این لپ تاپ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی داشته و از نوع حافظه رم DDR۴ استفاده می‌کند.

علاوه بر آن، باس رم به کار رفته در این مدل ۳۲۰۰MHz بوده و قابلیت ارتقای رم آن تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد. این لپ تاپ ایسوس با مدل پردازنده گرافیکی Grforce RTX ۳۰۵۰TI ارائه شده و نوع رم گرافیک GDDR۶ دارد.

صفحه نمایش به کار رفته در این مدل ۱۵.۶ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که وضوح تصویر فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این محصول نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌دهد. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ ۳Cell ۴۸WHr است.

لپ-تاپ-ایسوس-1

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming FX۵۰۶HC-B

این لپ تاپ ایسوس با سری پردازنده Core i۷ عرضه شده و با قیمت حدودی ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از مدل پردازنده ۱۱۸۰۰H استفاده کرده و دارای فرکانس پردازنده ۲.۳GHz up to ۴.۶GHz است. این لپ تاپ حافظه کش ۲۴ مگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول دارای پردازنده گرافیکی با مدل Gefrce RTX ۳۰۵۰ بوده و از نوع رم گرافیک GDDR۶ استفاده می‌کند. همچنین توان گرافیک این مدل ۶۰ تا ۷۵ وات عنوان می‌شود. این لپ تاپ ایسوس حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را عرضه می‌کند که نوع حافظه آن DDR۴ است. باس رم به کار رفته در این مدل نیز ۳۲۰۰MHz در نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ ایسوس رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته و از وضوح تصویر فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. همچنین اندازه صفحه نمایش این مدل ۱۵.۶ اینچ بوده و نرخ نوسازی تصویر در آن ۱۴۴ هرتز به حساب می‌آید. این لپ تاپ ظرفیت و نوع باتری ۳cell ۴۸WHr دارد.

لپ-تاپ-ایسوس-2

مدل TUF Gaming FX۵۰۶HEP-AF لپ تاپ ایسوس

این لپ تاپ ایسوس دارای حافظه داخلی ۱ ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۴۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نوع حافظه رم DDR۴ و باس رم ۳۲۰۰MHz استفاده می‌کند قابلیت ارتقای حافظه داخلی و رم را داشته و سری پردازنده core i۵ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول با مدل پردازنده ۱۱۴۰۰H طراحی شده و از فرکانس پردازنده ۲.۷GHz up to ۴.۵GHz استفاده می‌کند. مدل پردازنده گرافیکی در این لپ تاپ ایسوس Geforce RTX۳۰۵۰TI بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این لپ تاپ از نوع رم گرافیک GDDR۶ بهره می‌برد.

صفحه نمایش به کار رفته در این مدل با وضوح فول اچ دی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی طراحی شده و ۱۵.۶ اینچ اندازه دارد. نرخ نوسازی تصویر نیز ۱۴۴ هرتز بوده و پنل آن WV است. این محصول ظرفیت و نوع باتری ۳Cell ۴۸WHr را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

لپ-تاپ-ایسوس-3

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming FX۵۰۷ZC۴-BE

این لپ تاپ ایسوس با پردازنده گرافیکی Geforce RTX ۳۰۵۰ ارائه شده و با قیمت حدودی ۵۰ تا ۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ گیمینگ از نوع رم گرافیک GDDR۶ استفاده کرده و توان گرافیک ۸۰ تا ۹۵ واتی دارد. همچنین این مدل حافظه داخلی ۲ ترابایتی و حافظه رم ۳۲ گیگابایتی را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

نوع حافظه رم در این محصول DDR۴ بوده و باس رم آن ۳۲۰۰MHz است. همچنین این لپ تاپ با سری پردازنده core i۵ عرضه شده و مدل پردازنده به کار رفته در آن ۱۲۵۰۰H در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ ایسوس فرکانس پردازنده ۲.۵GHz up to ۴.۵GHz را عرضه می‌کند.

سایز صفحه نمایش در این محصول ۱۵.۶ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ با وضوح تصویر فول اچ دی طراحی شده و پنل تصویر WV دارد. همچنین نرخ نوسازی تصویر در این مدل ۱۴۴ هرتز است. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ ۴Cell ۵۶WHr عنوان می‌شود.

لپ-تاپ-ایسوس-4

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها