|
کدخبر: 326947

خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو / ۲۰۷ به قیمت کارخانه ۹۰ روزه تحویل بگیرید

به اطلاع می‌رساند که شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای تعداد محدودی از متقاضیان خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲، در سامانه یکپارچه ایجاد شده است.

اقتصاد خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو / ۲۰۷ به قیمت کارخانه ۹۰ روزه تحویل بگیرید

جزئیات شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای تعداد محدودی از متقاضیان خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲، در سامانه یکپارچه، مطابق با جدول پیوست ارائه شده است. متقاضیان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت درخواست، به سامانه مربوطه مراجعه نمایند.

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.

در نیمه اول سال ۱۴۰۲، شرکت ایران خودرو تلاش کرد تا جای خالی پژو ۲۰۶ را در خانواده ۲۰۷ پر کند. به همین منظور، دو تیپ جدید از پژو ۲۰۷ را به بازار عرضه نمود:

تیپ اول، به اصطلاح TU3 نام دارد. این مدل دارای موتور ۱۳۶۰ سی‌سی ۸ سوپاپ تی.یو.سه است. پژو ۲۰۷ تیپ TU3 در واقع همان پژو ۲۰۶ تیپ ۳ است، اما با بدنه ۲۰۷ عرضه می‌شود. این مدل دارای فرمان هیدرولیک، ترمز عقب کاسه‌ای، رینگ ۱۴ اینچ فولادی و شیشه بالابر برقی جلو و عقب است. برخلاف پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ایران خودرو روی پژو ۲۰۷ تیپ TU3، کروز کنترل را به صورت استاندارد نصب کرده است.

دومین تیپی که در سال ۱۴۰۲ براساس پژو ۲۰۶ اما برای خانواده ۲۰۷ عرضه شد، به اصطلاح با نام تیپ ۵ معرفی گردید. این محصول در واقع همان پژو ۲۰۷ بود که داشبورد پژو ۲۰۶ را روی آن نصب کرده بودند.

شرایط فروش:

جدول-خودرو

 

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها