|
کدخبر: 145208

امکان دوباره ثبت نام برای مسکن ملی

معاون شهرسازی وزیر راه گفت: امکان ثبت‌نام به وجود آمده که تا چند روز آینده این اقدام انجام می‌گیرد.

راه و مسکن امکان دوباره ثبت نام برای مسکن ملی

محمود محمودزاده، معاون شهرسازی وزیر راه، پیرامون آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: در مرحله اول این طرح، ثبت نام در چندین مقطع صورت گرفت و کسانی که در این مرحله ثبت نام کرده بودند، می‌بایست تا روز ۳۰ آذرماه زمان، برای تکمیل مدارک و آورده مالی خود اقدام می‌کردند.

وی افزود: پس از پایان مرحله اول، در برخی از شهر‌ها که ثبت‌نام در آنجا انجام نشده بود و همچنین شهر‌ها و پروژه‌هایی که امکان ثبت نام مجدد را داشتند، امکان ثبت‌نام به وجود آمد که تا چند روز آینده این اقدام انجام می‌گیرد.

معاون وزیر راه درباره امکان ثبت‌نام مجدد افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده، ولی به هر دلیل نتوانستند مدارک یا آورده خود را در مهلت مقرر تکمیل کنند، تصریح کرد: مانعی برای ثبت نام مجدد نیست، ولی مشخص است که اگر متقاضیان آورده خود را پرداخت نکنند، روند پیگیری و پیشرفت پروژه‌ها دچار مشکل خواهد شد؛ لذا به همین دلیل کسانی که آورده خود را پرداخت نکنند، باید جای خود را به افرادی بدهند که قادر به پرداخته این آورده هستند. این اقدام برای آن است که بتوانیم پروژه‌ها را پیش ببریم.

محمودزاده درباره زمان شروع عملیات عمرانی پروژه‌های مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها در حال اجرا هستند و برای برخی دیگر هم به تازگی زمین تأمین شده که شروع عملیات آنها بلافاصله بعد از پایان مدت زمان ثبت نام و مراحل اولیه کار خواهد بود.

منبع: بازار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها