|
کدخبر: 159051

پروازهای استانبول- ارومیه برقرار شد

با حضور مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی، نمایندگان شرکت ترکیش ایر و نمایندگان بهداشت شهرستان ارومیه برای برقراری پروازهای ایمن و مطمئن در مسیر ارومیه- استانبول برنامه‌ریزی شد.

راه و مسکن پروازهای استانبول- ارومیه برقرار شد

محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌غربی در این جلسه برقراری پرواز استانبول-ارومیه و بالعکس را یکی از مطالبات مردم استان دانست و گفت: در پی شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته پروازهای استانبول از فرودگاه ارومیه متوقف شده بود که با پیگیری‌های انجام شده و مجوزهای صادر شده از ۲۱ اسفند ماه امسال این پرواز به صورت برنامه‌ای دو بار در هفته توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بر تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های جدید به همراه کنترل و غربالگری مسافران مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری، همکاری و تعامل نمایندگان بهداشت جهت انجام تست PCR مسافران خارجی مطابق با آخرین دستورالعمل سازمان هواپیمایی و نیز هماهنگی در صدور ویزای الکترونیکی مسافران تاکید کرد.

در ادامه، مسوول بیماری‌های مرکز بهداشت شهرستان ارومیه گفت: مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی از مسافران کشورهای اروپایی و مناطقی که درگیر کرونای انگلیسی هستند، تست مجدد PCR در فرودگاه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حاضران این جلسه به بیان نظرهای خود در خصوص ارائه بهتر خدمات به مسافران و تسهیل در اعزام و پذیرش مسافران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداختند.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها