|
کدخبر: 110472

نمادهای منفی امروز بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳ هزار واحد افت کرد.

بورس نمادهای منفی امروز بورس

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۱۳میلیارد و ۸۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۳هزار و ۲۴۴میلیارد تومان در ۲ میلیون و ۵۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳هزار و ۳۰۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۸۴۱هزار و ۶۰۶واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۳۱میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۲۹میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۷۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۵۵۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، سنگ‌آهن گهر زمین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس با افت خود مانع رشد بیشتر نماگر بازار سهام شدند

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها