|
کدخبر: 155188

افتتاح هزار مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در ارومیه، تصریح کرد: از مجموع ۵۱ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا به امروز تنها یک‌هزار و ۹۰۰ واحد باقی‌مانده که یک‌هزار تا پایان سال و مابقی تا اردیبهشت به متقاضیان تحویل می‌شود.

راه و مسکن افتتاح هزار مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جریان بازدید از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در ارومیه، بر تسریع در توسعه خدمات زیربنایی در واحدهای مسکونی مهر تأکید کرد و اظهارکرد: از مجموع ۵۱ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا به امروز تنها یک‌هزار و ۹۰۰ واحد باقی‌مانده که یک‌هزار تا پایان سال و مابقی تا اردیبهشت سال آینده به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی افزود: مسائل مساکن مهر استان رصد شد و تلاش می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی پایان اردیبهشت سال آینده تمامی پروژه‌های را به اتمام برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان و مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی از عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ارومیه که در سه سایت‌ آزادی، رسالت و ابوالفتحی اجرا می‌شود، نیز بازدید کرد.

گفتنی است بازدید از استان آذربایجان غربی یکی از مجموعه سفرهای استانی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود که پس از سفر به استان‌های تهران، قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی انجام شد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر پس از آذربایجان غربی عازم استان‌های قم و مرکزی خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر