|
کدخبر: 321803

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت دسته بازی نجومی شد / چالش جدید برای گیمرها

در این گزارش قصد داریم تا شما را با جدیدترین قیمت دسته های بازی در بازار آشنا کنیم.

اقتصاد قیمت دسته بازی نجومی شد / چالش جدید برای گیمرها

تجهیزات بازی یکی از مواردی محسوب می شود که از اهمیت بسیار بالایی برای گیمرها برخوردار است. این تجهیزات از ضروریات هر کنسولی به شمار می رود که افراد برای خرید آن معمولا با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند.

کیفیت، دوام، برند و قیمت این تجهیزات از جمله مواردی است که پیش از خرید باید نسبت به آن ها حساسیت داشته باشیم. این موضوع که که یک گیمر حرفه ای هستید یا تجربه خاصی در این زمینه ندارید، نمی تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر انتخاب تجهیزات گیمینگ داشته باشد. برای یک گیمر کارکشته یا آماتور، کیفیت و مرغوبیت کالا بسیار مهم است. البته که باید به قیمت این تجهیزات نیز توجه شود تا بر اساس بودجه پیش بینی شده برای خرید اقدام صورت گیرد.

قیمت تجهیزات بازی طی ماه های گذشته و همزمان با تغییر و تحولات بازار ارز، نوسانات زیادی را تجربه کرده است. به عنوان مثال، درحال حاضر شما را برای خرید یک دسته بازی باید هزینه زیادی را تقبل کنید.

جوی-استیک

قبل از خرید تجهیزات گیمینگ، ابتدا بایستی نیازهای خود را بشناسید و بر آن اساس به اتخاذ تصمیم بپردازید. به عناصری مانند نوع بازی‌های مدنظر، سیستم عامل مورد استفاده و نیازهای کاربردی دیگر توجه کنید. این اطلاعات به شما در انتخاب صحیح تجهیزات کمک می‌کنند.

تعیین بودجه مالی برای خرید تجهیزات گیمینگ بسیار مهم است. مطمئن شوید که میزان هزینه‌هایی که می‌خواهید صرف کنید، با قابلیت‌ها و امکانات مورد نیازتان هماهنگ است.

مشخصات فنی تجهیزات گیمینگ از جمله پردازنده، کارت گرافیک، حافظه رم، فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش بسیار مهم هستند. اطمینان حاصل کنید که این مشخصات با نیازهای بازی‌هایی که می‌خواهید بازی کنید، سازگار است. قبل از خرید، نظرات و بررسی‌های مربوط به تجهیزات مورد نظر را مطالعه کنید. نظرات کاربران و نقدهای فنی می‌توانند به شما در انتخاب صحیح کمک کنند.

دسته-بازی

در نظر داشته باشید که آیا تجهیزات قابلیت ارتقا و افزایش قدرت در آینده دارند یا خیر. این موضوع می‌تواند در طولانی مدت به شما کمک کند تا با تغییرات و پیشرفت‌های فناوری همگام شوید. همچنین مطمئن شوید که تجهیزاتی که قصد خریداری آنها را دارید، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش قابل اعتماد هستند. این امر در صورت بروز هرگونه مشکل در آینده، به شما کمک خواهد کرد.

در جدول زیر می توانید آخرین قیمت برخی از پرفروش ترین دسته های بازی را مشاهده کنید.

قیمت(تومان)

کالا

۱۴,۶۰۰,۰۰۰

دسته بازی ریزر مدل Wolverine v2 pro

۳,۰۷۰,۰۰۰

دسته بازی ایکس باکس مایکروسافت مدل Series S-X

۳,۸۹۹,۹۰۰

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DUALSENSE CFI-ZCT1W

۲,۶۶۰,۰۰۰

دسته بازی گیمسر مدل T4 Pro

۶۹۰,۰۰۰

دسته بازی بی سیم مدل TGZ-850M

۷۹۷,۸۰۰

دسته بازی تسکو مدل TG 120

۵۵۵,۰۰۰

دسته بازی مایکروسافت مدل x17-1544-03 مناسب برای ایکس باکس 360 و ویندوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها