|
کدخبر: 162846

آخرین وضعیت بازار ارز، طلا و بورس

بازار‌های ارز و سکه در دومین هفته فروردین ۱۴۰۰ شاید با تاثیر‌پذیری جو روانی همکاری ایران و چین بازاری آرام را به ثبت رساندند.

بازارهای ارز و سکه در دومین هفته فروردین ۱۴۰۰ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند که البته نرخ ارز و سکه در این هفته از نوسان شدیدی برخوردار نبود و روند قیمت‌ها در یک بازه محدود با ثبات پیش رفت و دلار و یورو در پایان معاملات وارد کانال قیمتی جدیدی شدند.

شاخص بازار سرمایه در ابتدای معاملات با رشد اندکی همراه بود اما در روزهای بعدی باشیبی ملایم روند شاخص نزولی شد به طوری که شاخص کل از پله یک میلیون و ۳۰۹ هزار واحد به کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد کاهش یافت.

دلار و یورو وارد کانال قیمتی جدید شدند

در دومین هفته فروردین ۱۴۰۰ نرخ ارز به میزان اندکی افزایش یافت به طوری که دلار از نرخ ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان به کانال ۲۵ هزار تومانی رسید و آخرین نرخ معاملاتی آن ۲۵ هزار و ۲۱۰ تومان بوده است.

یورو نیز همانند دلار از روند صعودی با شیب ملایم برخوردر بود به طوری که از نرخ ۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان به پله ۲۹ هزار و ۴۸۰ تومان رسید که این ارقام نشان دهنده افزایش ۵۸۵ تومانی نرخ یورو در یک هفته است.

تاثیر روابط ایران و چین بر بازار ایران؛ در سال ۱۴۰۰ چه سهام هایی را بخریم؟؛ نرخ سکه با ثبات پیش می‌رود

نوسان اندک سکه در دومین هفته فروردین ۱۴۰۰

سکه نیز همانند دیگر بازار‌های مالی دستخوش تغییرات قابل توجهی نشد و روند باثبات خود را حفظ کرد به طوری که نرخ نخستین معاملات سکه در این هفته ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده است که در اواسط هفته نرخ آن به ۱۱ میلیون و ۴۵۰ تومان رسید اما در روزهای پایانی هفته با اندکی کاهش به مبلغ ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار همسو با نرخ سکه از تغییرات اندکی برخوردار بود به طوری در ابتدای هفته نرخ طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۳ هزار تومان بود و در اواسط هفته به سک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید و در نهایت در آخرین معاملات هفته با نرخ یک میلیون و ۸۴ هزار تومان دادوستد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها