|
کدخبر: 140688

کرونا برگزاری این نمایشگاه بزرگ خودرو را کنسل کرد

قرار شده است تاریخ برگزاری نمایشگاه اتومبیل ۲۰۲۱ شیکاگو به بهار سال آینده موکول شود. در حالی که، همه ساله این رویداد، معمولاً در فاصله زمانی سیزدهم تا بیست و یکم فوریه برگزار می‌شد. البته برگزارکنندگان، هنوز تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه را به صورت دقیق و رسمی اعلام نکرده‌اند.

«مارک بیلک»، مدیر ارشد ارتباطات و فناوری نمایشگاه اتومبیل شیکاگو، در این باره گفته است: «در برهه کنونی، با شیوع موج جدید همه گیری ویروس کووید ۱۹، برگزاری نمایشگاه در ماه فوریه چندان واقع بینانه و منطقی به نظر نمی‌آید.» آقای مایک بیلک این جمله را خطاب به خبرنگار وب سایت “Automotive News” بیان کرده است. او در ادامه می‌گوید: «ما می‌خواستیم به مردم اعلام کنیم که همچنان برای برگزاری یک نمایشگاه پرهیجان، شور و اشتیاق زیادی داریم. بنابراین اگر این رویداد در بهار پیش رو باشد، قطعاً شرایط بهتری برای استقبال از بازدیدکنندگان عزیز وجود دارد. هنوز به طور قطعی مشخص نیست، اما به احتمال فراوان، نمایشگاه اتومبیل شیکاگو را در یکی از ماه‌های مارس، آوریل یا مه برگزار می‌کنیم.»

برگزارکنندگان نمایشگاه اتومبیل شیکاگو برای به پا کردن نمایشگاه، تاریخ مشخصی را در ذهن دارند. آنها پیشنهادهای خود را به مقامات و مدیران دپارتمان‌های بهداشت ایالت شیکاگو ارسال کرده اند، اما هنوز هیچ جوابی از سوی دپارتمان‌ها دریافت نشده است. مایک بیلک بار دیگر، با تأکید دوباره به خبرنگار Automotive News می‌گوید: «ما نمی‌خواهیم باز هم تاریخی دقیق برای برگزاری اعلام کنیم و دوباره مجبور به جابه‌جایی آن تاریخ شویم! »

بسته به تاریخی که نمایشگاه اتومبیل شیکاگو برگزار خواهد شد، این رویداد، نخستین نمایشگاه خودرویی در دوران پساکرونا خواهد بود. چراکه براساس تاریخ‌های موجود، قبل از آن هیچ رویداد خودرویی دیگری به بزرگی نمایشگاه شیکاگو برگزار نمی‌شود. فعلاً خبری از نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۲۱ به گوش نمی‌رسد و نمایشگاه لس آنجلس هم شاید در بازه زمانی بیست و یکم تا سی و یکم ماه مه آغاز به کار کند. نمایشگاه نیویورک از نوزدهم ماه آگوست به روی علاقه مندان باز می‌شود و نمایشگاه دیترویت هم، به عنوان مهم‌ترین رویداد خودرویی امریکای شمالی، از بیست و هشتم سپتامبر تا نهم اکتبر به جریان می‌افتد. متأسفانه تمام تاریخ‌های گفته شده، غیرقطعی هستند و تا زمانی که واکسن کووید ۱۹ به طور گسترده در جهان توزیع نشود، امکان تغییر یا جابه‌جایی در آنها وجود دارد.

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها