|
کدخبر: 109904

ایرانی ها برای واردات به چین می‌روند!

دانش‌بنیان‌های ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی واردات چین شرکت می‌کنند.

نمایشگاه  ایرانی ها برای واردات به چین می‌روند!

مقامات چینی اعلام کرده‌اند که با پایان گرفتن بیماری کرونا در کشور خود، قصد دارند سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات را برگزار کنند.

نمایشگاه بین المللی واردات در دوره قبلی توانست ۳ هزار شرکت از ۱۵۰ کشور را دور هم جمع کند. ایران هم در دوره دوم آن با ۱۵ شرکت در این نمایشگاه حضور داشت. امسال هم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش‌بنیان‌های ایرانی به سومین دوره این نمایشگاه می‌روند.

نمایشگاه واردات شانگ‌های یکی از نمایشگاه‌های مهم و بزرگ جهان است که می‌تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالا‌ها و محصولات ایران‌ساخت باشد. نمایشگاهی که فضایی برای دانش‌بنیان‌های ایرانی است تا با حضور در آن، زیان‌های اقتصادی خود را جبران کنند.

این دانش‌بنیان‌ها می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین بروند و با حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات این کشور در نشست‌های رودررو با شرکت‌های متناظر هم شرکت کنند.

دانش‌بنیان‌ها تا پایان تیر برای ثبت‌نام فرصت دارند. این شرکت ها می‌توانند اطلاعات بیشتر را با مراجعه به سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری کسب کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها