|
کدخبر: 172810

قیمت روز خودروهای سایپا + جدول

پرونده بازار خوروهای پرطرفدار سایپا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با افت یک میلیونی قیمت برخی از محصولات این شرکت بسته شد و به این طریق سایپایی ها امروز خلاف جهت ایران خودرویی ها در بازار حرکت کردند.

خودرو قیمت روز خودروهای سایپا + جدول

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز ۲۵ اردیبهشت ماه خانواده تیبا افتی یک میلیونی در بازار داشتند و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا ۲» معمولی در بازار با افت یک میلیونی با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان معامله شد و قیمت «تیباصندوقدار» نیز با همین میزان افت به ۱۲۱ میلیون تومان رسید.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR » نیز امروز با قیمت ۱۵۴ میلیون در بازار معامله شد و «کوییک معمولی» نیز ۱۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«ساینا» یکی دیگر از مجصولات سایپا نیز امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان در بازار معامله شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها