|
کدخبر: 150802

ثبات قیمت به بازار خودرو بازگشت

موتمنی گفت: نرخ پژو ۲۰۶ هفته گذشته بین ۱۷۶ تا ۱۸۳ میلیون تومان و نرخ پراید بین ۹۷ تا ۱۰۲ میلیون تومان بود که امروز هم همین قیمت‌ها پایدار است.

خودرو ثبات قیمت به بازار خودرو بازگشت

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهارکرد: قیمت‌های چهارشنبه گذشته همچنان پایدار است. خریداران احساس می‌کنند که کاهش نرخ بیشتری رخ نمی‌دهد و فروشندگان نیز احساس می‌کنند قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و همین امر موجب انجام معاملات شده است.

سعید موتمنی با بیان آنکه قیمت‌های خودرو نسبت به هفته گذشته تفاوتی نداشت، گفت: قیمت‌های چهارشنبه گذشته همچنان پایدار است. خریداران احساس می‌کنند که کاهش نرخ بیشتری رخ نمی‌دهد و فروشندگان نیز احساس می‌کنند قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و همین امر موجب انجام معاملات شده است.

وی افزود: نرخ پژو ۲۰۶ هفته گذشته بین ۱۷۶ تا ۱۸۳ میلیون تومان و نرخ پراید بین ۹۷ تا ۱۰۲ میلیون تومان بود که امروز هم همین قیمت‌ها پایدار است. البته در آگهی‌ها قیمت‌ها بیشتر درج می‌شود اما معاملات روز این رقم‌ها رخ می‌دهد.

موتمنی با اشاره به بازگشت خریداران به بازار خودرو اظهار کرد: تا هفته گذشته بازار خودرو راکد بود اما شنیده‌ها از واحدهای صنفی حاکی از آن است که مشتریان به بازار خودرو بازگشته‌اند و به نمایشگاه‌ها برای خرید خودرو مراجعه می‌کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اضافه کرد: از آنجا که سامانه ثبت معاملات راه‌اندازی نشده آمار دقیقی از معاملات وجود ندارد اما این سامانه در دست بررسی و کار است و اتاق اصناف ایران روی آن کار می‌کند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر