|
کدخبر: 182709

دستگیری عوامل گرانی مرغ و گوشت

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: حدود ۲۷تن گوشت مرغ بدون مجوز توسط ۹نفر دلال و واسطه با هشت دستگاه خودروی یخچال قصد اختلال در نظام توزیع و افزایش قیمت مرغ را داشتند.

اصناف دستگیری عوامل گرانی مرغ و گوشت

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز(سه شنبه) در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: طی روزهای گذشته گزارش‌هایی مبنی بر این که تعدادی از افراد سودجو در در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ قصد عرضه خارج از شبکه توزیع و به نرخ غیر مصوب گوشت مرغ را دارند دریافت شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه با افرادی که مخل آسایش مردم هستند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت، افزود: در پی دریافت این گزارشات، بلافاصله ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

این فرمانده انتظامی بیان کرد: ماموران در تحقیقات صورت گرفته، متوجه شدند که حدود ۲۷ تن گوشت مرغ  بدون مجوز توسط ۹ نفر دلال و واسطه با هشت دستگاه خودروی یخچال قصد اختلال در نظام توزیع و افزایش قیمت مرغ را داشتند.

محمدیان با بیان این که ارزش مرغ‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان پنج  میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و برای رسیدگی به جرایم تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز شدند.

وی یادآور شد: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به دنبال سودجویی هستند باید بدانند که با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    لعنت براین پول که حتی مفسدواخلالگربه تغذ یه مردم بیچاره دستبردمی زنندتاپول بیشتری بدست بیاورند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها