|
کدخبر: 158881

قیمت خانه در نارمک تهران + جدول

نارمک محله‌ای در شمال شرقی تهران است که آن را با نام محله صد میدان نیز می‌شناسند؛

راه و مسکن قیمت خانه در نارمک تهران + جدول

نرخ مسکن در این محله تقریبا از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است؛ اما واحدهای ارزان‌تر نیز در آن دیده می‌شود. نارمک در منطقه ۴ و ۸شهرداری تهران قرار دارد و از نظر دسترسی نیز وضعیت بسیار مناسبی را داراست و برخی آن را خوش مسیرترین محله شرق می‌دانند.

در ادامه این گزارش به بررسی نرخ واحدهایی که طی بهمن ماه در نارمک معامله شده است خواهیم

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک خانه ۶۸متری و ۱۷سال ساخت در میدان هفتم متری ۳۴میلیون تومان و واحدی ۷۸متری و ۳۰ساله در میدان۷۳متری ۴۶میلیون و ۴۳۸هزار تومان معامله شد.

قیمت یک واحد آپارتمان ۶۴متری و ۸سال ساخت در خیابان شهید افشاری یک میلیارد و ۸۹۰میلیون تومان بوده است؛ همچنین فردی برای خرید یک خانه ۱۴۱متری و یک ساله در خیابان شهید مظاهری ۵میلیارد و ۲۱۵میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

واحدی ۸۸متری و یک سال ساخت در میدان۴۸، متری ۴۰میلیون تومان، یک خانه ۱۰۴متری و ۱۵سال ساخت در خیابان جویبار شرقی متری ۳۱میلیون و ۶۵۱هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۹۸متری و یک سال ساخت در خیابان دردشت متری ۳۰میلیون و ۶۱۲هزار تومان و واحدی ۳۲۰متری یک سال ساخت در میدان۵۹ متری ۵۳میلیون و ۶۵۶هزار تومان به فروش رسید.

برای معامله واحدی ۷۵متری و ۱۱سال ساخت در خیابان شهید دکتر آیت متری ۳۰میلیون و ۱۸۲هزار تومان هزینه پرداخت شد؛ نرخ مسکن جهت معامله واحدی ۱۴۱متری و ۲سال ساخت در خیابان شهید ثانی ۶میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده است.

قیمت_مسکن_در_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها