|
کدخبر: 162297

آخرین جزئیات از علت مرگ آزاده نامداری

مرگ آزاده نامداری را می توان یکی از مرموزترین صحنه هایی دانست که تیم جنایی پلیس و دادستانی با آن روبرو شدند.

حوادث آخرین جزئیات از علت مرگ آزاده نامداری

مرگ آزاده نامداری در در برج معروف خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران در حالی رقم خورد که با وجود گذشت ساعت ها اما و اگر های زیادی دارد چرا که دقیقا نمی توان حدس زد علت مرگ چیست؟! اما اتفاقی که قطعی اعلام شده است اینکه آزاده نامداری به قتل نرسیده است و گزینه قتل آزاده نامداری که می توانست حواشی و شاخه های بسیاری را پیش روی بازپرس ویژه قتل تهران و مامواران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بگذارد دیگر مطرح نیست!

شایعات عجیب و غریب درباره علت مرگ آزاده نامداری!

همزمان با انتشار مرگ آزاده نامداری شایعات بسیاری نیز در فضای مجازی منتشر می شود از اینکه آزاده نامداری کرونا داشته تا اینکه او توسط حیوانات خاص مانند سوسمار شوهرش که در خانه نگه می داشت کشته شده است که همه این شایعات با پیگیری ها و انتشار خبر لحظه به لحظه تکذیب شد و مردم در جریان واقعیت ماجرا قرار گرفتند.

گفتگوی اختصاصی با بازپرس پرونده مرگ آزاده نامداری!

بالاخره در آخرین دقایق شب گذشته در تماس با بازپرس صادقی چند سوال کوتاه پرسیده شد. بازپرس پرونده درباره قتل آزاده نامداری آن را مردود و منتفی دانست و تاکید کرد که هیچ قتلی رخ نداده است! درباره باردار بودن آزاده نامداری در زمان مرگ آن را هم مردود دانسته و گفتند که مرحومه باردار نبودند به هیچ عنوان! سپس درباره علت مرگ اعلام داشتند مرگ آزاده نامداری معمولی است! و وقتی سوال شد ایشان ایست قلبی داشتند یا مسمومیت یا اوردوز، اعلام کردند اوردوز اصلا نبوده است و دومورد دیگرباید بررسی پزشکی شود و وقتی از خودکشی سوال شد بازپرس صادقی عنوان داشتند برای مشخص شدن خودکشی به پزشکی قانونی ماموریت داده ایم با علت یابی اظهارنظر کنند.

از قتل آزاده نامداری تا خودکشی و مرگ معمولی!

همین پرسش و پاسخ های کوتاه به ویژه در جواب های قاطعانه بازپرس پرونده درباره قتل و اوردوز آزاده نامداری که آنها را منتفی دانست اما درباره خودکشی و چگونگی مرگ معمولی آزاده نامداری تصمیم گیری را منوط به نظریه پزشکی قانونی دانست می توان چند نتیجه قطعی گرفت.

اول اینکه روی جسد هیچ آثاری از ضرب و شتم کبودی خونریزی حتی ناشی از حادثه از جمله زمین خوردن ناگهانی و.... وجود نداشته است که انگیزه قتل مورد بحث باشد دوم اینکه آثاری از علایم خاص اوردوز هم وجود نداشته است اما سردوراهی بودن تیم جنایی درباره خودکشی آزاده نامداری به این دلایل بر می گردد که صحنه مرگ آزاده نامداری با صحنه خودکشی و آثاری که در بیشتر خودکشی ها به دست می آید متفاوت است به عنوان مثال برجای گذاشتن یادداشتی یا آثاری از قرص های مورد استفاده در خودکشی نبود علایم خودکشی با قرص برنج که بدترین علایم را به همراه دارد- آمار خودکشی ها نشان میدهد مردان ایرانی بیش از زنان با قرص برنج خودکشی کرده اند- و مهمتر عدم وجود تماسی توسط آزاده نامداری با دوستان نزدیکش و اعلام تصمیم سخت خودکشی! البته تیم جنایی بویژه بازپرس صادقی باز این دلایل را علل قطعی منتفی دانستن بحث خودکشی آزاده نامداری نمی دانند چرا که چه بسیار خودکشی هایی که بدون هرگونه اشاره و در سکوت و بدون برجای گذاشتن یادداشتی رخ داده است و این به روحیه خودکش ها بر می گردد. از این رو تنها راه مشخص شدن علت مرگ آزاده نامداری نظریه پزشکی قانونی است که باید منتطر آن ماند و تنها قطعیت در این تحقیقات منتفی شدن قتل آزاده نامداری است.

منبع: رکنا

ارسال نظر