|
کدخبر: 110628

آخرین جزییات سیلاب گلستان

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در برخی مناطق استان گفت: صبح امروز به دنبال بارش شدید باران بخش‌هایی از شهرستان مینودشت دچار سیلاب و آبگرفتگی و راه ارتباطی ۲۳ روستا مسدود شد.

حوادث آخرین جزییات سیلاب گلستان

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید دادگر اظهارکرد: در پی وقوع سیلاب در برخی مناطق از جمله شهرستان مینودشت بلافاصله ماموران انتظامی و تیم‌های امدادی برای رسیدگی به موضوع و پیشگیری از حوادث احتمالی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: حدود ۲۰ هکتار از اراضی زیر کشت شالی بر اثر سیلاب تخریب شده و مسیر ارتباطی ۲۳ روستا نیز به علت طغیان رودخانه و تجمع گل و لای مسدود شده است.

  مناطق پایین‌دست سدهای استان گلستان از سیلاب در امان است

  احتمال جاری شدن سیلاب در برخی مناطق خراسان رضوی/ آتش‌نشانی مشهد به حالت آماده‌باش درآمد

این مقام انتظامی با بیان اینکه میزان تخریب منازل شهرستان مینودشت و روستاهای اطراف آن در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تعدای از روستاها و معابر دچار آبگرفتگی‌های گسترده شده که تلاش جهادی پلیس، دستگاه‌های امدادی و تیم‌های مردمی برای مهار سیلاب و پاک‌سازی محورها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گلستان، گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال آبگرفتگی و بارندگی‌های شدید در نقاط مختلف استان، شهروندان ضمن عمل به توصیه‌های دستگاه‌های امدادی، از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها خودداری کنند.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها