|
کدخبر: 159414

این سهام امروز بالاترین سود را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، تولید محور خودرو و سیمان داراب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و بیمه سامان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بالاترین سود را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳هزار و ۳۶۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۶هزار و ۷۸۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۳۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۵هزار و ۲۴۱میلیارد تومان در ۵۲۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، تولید محور خودرو و سیمان داراب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک پارسیان، بیمه پارسیان و گروه صنعتی سپاهان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۵۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۳۸۸میلیارد تومان در ۱۷۶هزار نوبت، آیفکس ۳۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و بیمه سامان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی تندگویان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها