|
کدخبر: 158890

کدام سهام ها بالاترین رشد قیمت را داشتند؟ (۱۸ اسفند)

امروز سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پلی پروپیلن جم و توسعه معادن و فلزات در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ریل پرداز سیر، پالایش نفت شیراز پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام سهام ها بالاترین رشد قیمت را داشتند؟ (۱۸ اسفند)

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۴هزار و ۳۴۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۹۹هزار و ۹۴۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۹۷۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۳۳۰میلیارد تومان در بیش از ۸۸۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پلی پروپیلن جم و توسعه معادن و فلزات بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ پارسیان، نیروکلر و باما بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۵۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲هزار و ۳۳۴میلیارد تومان در ۴۱۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز سیر، پالایش نفت شیراز پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تجارت الکترونیک پارساین کیش، برق و انرژی پیوند گستر پارس و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها