|
کدخبر: 110403

آخرین وضعیت قیمت لوازم خانگی در بازار

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: قیمت لوازم خانگی تعدیل شده، اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است و با نرخ مصوب فاصله دارد.

اصناف آخرین وضعیت قیمت لوازم خانگی در بازار

یدالله صادقی درباره آخرین وضعیت بازرسی و تنظیم بازار اظهار کرد: لاستیک خودرو، تخم مرغ، مرغ و لوازم خانگی جزو کالا‌های اولویت دار در بازرسی و نظارت هستند و هر روز بازرسی صور می‌گیرد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به قیمت تخم مرغ افزود: قیمت تخم مرغ از روز گذشته به دلیل ممنوعیت صادرات روند کاهشی به خود گرفته و میانگین قیمت هر شانه به ۲۲ هزار تومان رسید.

وی گفت: ممنوعیت صادرات با اعتراض تولیدکنندگان همراه شده و معتقدند که مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده است.

صادقی درباره بازار لاستیک خودرو نیز بیان کرد: تمام تولیدات این کالا از طریق سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود و زمانی که بین نمایندگی‌ها توزیع می‌شود میزان آن در این سامانه ثبت می‌شود.

رییس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه همه افرادی که سهمیه می‌گیرند باید مشخصات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در این بخش بازرسی به صورت روزانه ادامه دارد و متخلفان به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی درباره لوازم خانگی نیز گفت: دستورالعملی که از سوی معاونت بازرگانی داخلی و سازمان حمایت صادر شده همه کالا‌های اولویت دار باید در سامانه جامع تجارت تولیدات خود را ثبت و از این طریق کالا را توزیع و مشخصات مصرف کننده نهایی نیز توسط توزیع کننده باید درج شود تا کالا به دست مصرف کننده اصلی برسد.

صادقی تصریح کرد: قیمت لوازم خانگی تعدیل شده، اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است و هنوز با نرخ مصوب فاصله دارد.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها