۱۲نفر از اخلالگران بازار ارز به همراه وجوه مکشوفه دستگیر شدند.
گسترش نیوز: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین افزایش امنیت اقتصادی، روز گذشته ۱۲ نفر از اخلال گران بازار دستگیر شدند.
به گفته رئیس پلیس پایتخت، در بستر فضای مجازی نیز با رصدهای سایبری یک گروه که به شکلهای مختلف فضا را ملتهب و موجب اخلال در بازار شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار شدند.
گفتنی است که تحقیقات مقدماتی هنوز در حال انجام است.
همچنین بنا بر اظهارات رحیمی، با هماهنگی بانک مرکزی صرافیهای فاقد مجوز پلمب خواهند شد که تاکنون در خصوص ۱۶ واحد اقدام شده است.