|
کدخبر: 176619

آغاز محدودیت‌های ترددی بین استانی + جزئیات

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگویی: با اشاره به ممنوعیت‌های جاده‌ای که از امروز اعمال می‌شود، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروه‌های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

راه و مسکن آغاز محدودیت‌های ترددی بین استانی + جزئیات

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان طبق روال قبل خروج خودرو‌ها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور ادامه دارد.

سرهنگ شیرانی گفت: ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس صورت می‌گیرد، همچنین تیم‌های پلیس مطمئنا تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم انصراف راننده از سفر اصرار راننده به ادامه مسیر برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف می‌نمایند.

وی یادآور شد: از همکاری هموطنان عزیز در راستای عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر تشکر و قدردانی می کنیم و انشاءالله بتوانیم با همراهی مردم فهیم کشورمان نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و شکستن زنجیره انتقال این بیماری اقدام کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها