|
کدخبر: 128799

قیمت مسکن بازهم گران می شود؟

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران می‌گوید: قیمت مسکن به سقف رسیده است و مردم توان خرید مسکن ندارند. طبق برآوردها به نظر می‌رسد که از این پس قیمت مسکن دیگر گران نخواهد شد.

راه و مسکن قیمت مسکن بازهم گران می شود؟

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با اشاره به وضعیت قیمت مسکن در تهران به تجارت‌نیوز گفت: قیمت مسکن دیگر تغییری نخواهد کرد؛ یعنی از این پس قیمت‌ها ثابت باقی می‌ماند و دیگر از این گران‌تر نخواهد شد؛ چرا که مردم قدرت خریدشان را از دست داده‌اند.

ایرج رهبر افزود: به دلیل کاهش میزان تقاضا از این پس ممکن است که قیمت مسکن روند نزولی را طی کند؛ چرا که قیمت مسکن به سقف رسیده است. برخی‌ها این ادعا را مطرح می‌کنند که شرایط بازار برای سوداگرها همچنان مهیا است؛ این در حالی که ما چنین ادعایی را رد می‌کنیم.

او با اشاره به تاثیر انتخابات آمریکا بر روند بازار مسکن اظهار کرد: نتیجه انتخابات آمریکا بر روند کلی اقتصاد تاثیر دارد. مسکن هم از این قاعده مستثنی نیست. ما معتقدیم متوسط قیمت واقعی مسکن طبق برآورد بانک مرکزی همان متری ۲۴ میلیون تومان است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بلدنیستین مملکت رو اداره کنین. گورتون گم کنید برید کنار چهارتا آدم باسواد وتحصیل کرده وباتجربه مملکت وملت رو نجات بده.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا ازتون نگذره. بازم گران می‌شود. کمرمونو شکستین. به خدا سپردمتون. حیف به پدرم که در راه راحتی شما شهید شد

  • امیر حسین ارسالی در

    بزک نمیر بهار میاد

  • حسن ارسالی در

    خوب گران کردید، جگرتان حال اومد که مردم در نکبتتد، دیگه نفسی برایشان نمانده، اصلا شما همینو برا ملتتان همیشه میخاهید، که نطق نفس کشیدن نداشته باشند، که بگند گرانه، بنیادنان، ویران باد.

  • ناشناس ارسالی در

    آخه قیمت که این همه بالا رفته به چه درد میخوره اونکه خونه نداره نکران هست که نمیتونه بخره اونکه خونه داره باز نگرانه که پول احتیاج داره نمیتونه بفروشه چون کسی نیست بخره پس داشتن خونه با نداشتنش یکی شده فقط یک بی سرو سامانی وضع بوجود آورده همین همه نکران وناراحت وناراضی بنگاه دار بیکار صاحب خانه بیمار بی عصاب مستجر عصبی نکران جیبها خالی هردو در عوض بی مسعولیت ها راحت بدونه غصه فقط میچاپندملتو خودشونو با یک کلمه حرف مفت راحت میکنن مثلا تحریم هستیم زاهرن فقط این ملت ومردم بیچاره تحریم شدند با این بی مسعولیتی وندانم کاریهای رژیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها