|
کدخبر: 151287

فوری / فروش اقساطی ایران خودرو به مناسبت دهه فجر + جزئیات

درحال‌حاضر کامیون بنز شاسی باری L۱۹۲۴ به ۹ روش قابل خریداری است و در صورت خرید نقدی مشتریان، خودروی مورد نظر در اسفند ۹۹ به‌دست متقاضیان خواهد رسید.

خودرو فوری / فروش اقساطی ایران خودرو به مناسبت دهه فجر + جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۳۹۹، فروش اقساطی محصول تجاری خود را آغاز کرده و امکان خرید نقدی را هم برای رانندگان با موعد تحویل اسفند ۹۹ فراهم نموده است.

درحال‌حاضر کامیون بنز شاسی باری L۱۹۲۴ به ۹ روش قابل خریداری است و در صورت خرید نقدی مشتریان، خودروی مورد نظر در اسفند ۹۹ به‌دست متقاضیان خواهد رسید. همچنین مشتریانی که در این طرح فروش، از خرید نقدی مرحله‌ای استفاده کنند، خودروهایشان را در فروردین ۱۴۰۰ تحویل می‌گیرند.

از سویی بر اساس شرایط فروش اعلام شده از جانب ایران خودرو دیزل، در روش پیش فروش با استفاده از تسهیلات، خودروها در اردیبهشت ۱۴۰۰ به‌دست مشتریان می‌رسد.

جدول_فروش

منبع: اسب بخار
  • حتی علم کدخدا ارسالی در

    دوره ی خریدنش با این قیمت های آبدوخیاری تمام شده است، الان شما بانک دولتی دوساله ۱۸ درصد که خیالت هم از بابت اصلِ پولت ر احت باشه و سر راحت رو بالین بزاری هر یک میلیارد حدود ۱۵ میلیون برای شما در ماه و اریز میکنه+ بودن اصلِ پولِ شما، یه خطی ه م بی اُفته که خیلی راحت میگن ۲۰۰ میلیون کمتر، حالا برو این ۲۰۰ میلیون رو دَرار، فکر سالم میگه دنده عقب برای خرید با ۱۷۰ کیلومتر بر ثانیه.

  • حتی علم کدخدا ارسالی در

    دهه ی فجر چه آبدوخیاریِ
    مردم فهیم منتظرن اینها برن یا سرشون رو بزار زمین به جای پیراهن مشکی پیراهن سفید و به جای تسلیت تبریک فراوان و به جای گذاشتن ریش سه تیغ با ژیلتِ شیش تیغ و به جای خوردن میشکا شیرینی زبانِ خامه دار بزنن و به جای قرائت فاتحه تُفو لعنت بفرستن. عین واقعیتِ مَردن صدا و سیما بره تو دلِ جامعه بپرسِ حالا من مُوءدبیاش رو گفتم. شیرین بازی و مسخره بازی دهه ی تلخِ فجر.

  • اردشیرکرمی ارسالی در

    سلام چراهرچه ثبت نام مکنم فایده نداره ول ی از یک خانواده از ۵ تفرش ۳ نفر قرعه کشی بردن مه از ۵ بارش فایده نداشت خواهشا را هنمایی کنید

ارسال نظر