|
کدخبر: 327896

امریکایی ها ۱۲.۷ میلیارد دلار خرج استخراج بیت کوین کردند

براساس گزارش های جدید مشخص شده است که صنعت استخراج بیت کوین در آمریکا در چند ماه ابتدایی سال ۲۰۲۴ حدود ۲.۷ میلیارد دلار هزینه برده و انرژی الکتریکی زیادی را خرج کرده است.

اقتصاد امریکایی ها ۱۲.۷ میلیارد دلار خرج استخراج بیت کوین کردند

پاول هافمن (Paul Hoffman)، تحلیلگر شرکت بست بروکرز (Best Brokers) در گزارشی ادعا کرده است : از ابتدای سال جاری تاکنون، استخراج بیت کوین در آمریکا ۲۰٬۸۲۲.۶۲ کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مصرف کرده است.

میزان مصرف برق صنعت استخراج بیت کوین آمریکا در سال ۲۰۲۴

در این گزارش آمده است: از آغاز سال ۲۰۲۴، استخراج بیت کوین در آمریکا ۲۰٬۸۲۲.۶۲ کیلووات ساعت برق مصرف کرده که میزان زیادی است. با نرخ متوسط تجاری ۰.۱۲۸۱ دلار برای هر کیلووات ساعت، این میزان برابر با ۲٬۶۶۶٬۳۷۸٬۱۹۶.۴۷ دلار بوده است.

هافمن در این باره می‌گوید: این مقدار انرژی می‌تواند همه خودروهای الکتریکی آمریکا را ۸۷.۵۲ بار شارژ کند یا برق ۱٬۹۸۳٬۱۰۷ خانوار آمریکایی که معادل ۱.۵۱٪ از کل خانوارهای آمریکاست را برای یک سال تامین کند.

از ابتدای سال تاکنون در کل جهان ۱۱۶٬۵۵۰ واحد بیت کوین به ارزش ۸.۲ میلیارد دلار استخراج شده که سهم ماینرهای آمریکایی ۴۴٬۱۰۲ واحد معادل ۳۷.۸۴٪ از تولید جهانی بوده است. پیش از هاوینگ ماه آپریل، برای استخراج یک واحد بیت کوین ۴۰۷٬۰۵۹.۰۱ کیلووات ساعت برق نیاز بود که حدود ۵۲٬۱۴۴.۲۶ دلار هزینه داشت. با این حال، از آن زمان انرژی مورد نیاز برای استخراج یک بیت کوین به ۸۶۲٬۶۳۵.۵۵ کیلووات ساعت رسیده که با نرخ متوسط تجاری، معادل ۱۱۰٬۵۰۳.۶۱ دلار است.

علیرغم مصرف زیاد برق، استخراج بیت کوین در حال حاضر تنها صنعت اصلی جهانی است که عمدتا از طریق انرژی‌های پایدار تامین می‌شود. در ماه ژانویه، گزارش‌ها حاکی از این بود که استفاده از انرژی پایدار در صنعت استخراج بیت کوین به اوج ۵۴.۵٪ رسیده و در سال ۲۰۲۳، حدود ۳.۶٪ افزایش یافته است.

پس از ممنوعیت صنعت استخراج در چین و وضع ممنوعیت‌های گسترده در قزاقستان، ماینرها به کشورهای کریپتودوست‌تری در آمریکای شمالی یا سایر مناطق مهاجرت کردند. در حال حاضر از کل ۲۱ میلیون واحد بیت کوین، ۱۹.۵ میلیون واحد استخراج شده است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینیگ

استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتال، یک فعالیت پرسود است که می‌تواند بازدهی بالایی را به همراه داشته باشد، بر اساس ارزش بازار و قیمت رمزارز استخراج‌شده. در این فرآیند، افراد استخراج‌کننده یا ماینرها، تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند و در ازای اعتبارسنجی و اضافه کردن آنها به دفترکل بلاکچین، پاداش دریافت می‌کنند.

در این فرآیند، باید ارز دیجیتال مناسبی برای استخراج انتخاب شود؛ زیرا این موضوع می‌تواند مستقیماً بر سودآوری بالقوه، سختی استخراج و منابع مورد نیاز تأثیر بگذارد. ماینینگ علاوه بر اینکه یک منبع درآمد بالقوه است، ماهیت غیرمتمرکز اکوسیستم ارزهای دیجیتال را نیز با تضمین شفافیت و امنیت تراکنش‌ها، تقویت می‌کند. اگر شما هم قصد دارید استخراج ارزهای دیجیتال را برای کسب درآمد شروع کنید، با ما همراه باشید؛ چون در مقاله امروز، نگاهی به بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت.

قبل از اینکه بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ را انتخاب کنید، باید جنبه‌های زیر را که با سودآوری استخراج مرتبط هستند، در نظر بگیرید:

سختی استخراج: برخی از ارزهای دیجیتال سختی استخراج بالاتری دارند که استخراج سودآور آنها را دشوارتر می‌کند. در واقع، سختی بیشتر به این معنی است که قدرت محاسباتی بیشتری برای استخراج مورد نیاز است که می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد.

سازگاری سخت‌افزاری: اطمینان حاصل کنید که سخت‌افزار استخراج شما با ارز دیجیتالی که قصد استخراج آن را دارید، سازگار است.

مصرف انرژی و هزینه برق: استخراج ارزهای دیجیتال، مقدار قابل‌توجهی برق مصرف می‌کند. نرخ برق محلی خود را برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن استخراج در نظر بگیرید.

اثرات زیست‌محیطی: از تأثیرات زیست‌محیطی فعالیت‌های ماینینگ خود آگاه باشید؛ به خصوص اگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر الگوریتم اثبات کار (PoW) پرانرژی استفاده می‌کنید.

پایداری طولانی‌مدت: دورنمای بلندمدت و حمایت جامعه از ارز دیجیتال انتخابی را ارزیابی کنید. برخی از پروژه‌ها ممکن است عمری کوتاه داشته باشند، در حالی که برخی دیگر حضور قوی و ماندگاری دارند.

نوسانات بازار: قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار نوسان داشته باشد. روند بازار و پتانسیل افزایش قیمت ارز دیجیتالی که قصد استخراج آن را دارید، تجزیه و تحلیل کنید.

امنیت و مقررات: اطمینان حاصل کنید که از جنبه‌های قانونی و امنیتی استخراج در منطقه خود آگاهی دارید.

پاداش بلاک: پاداش بلاک مبلغی است که یک ماینر برای استخراج یک بلاک دریافت می‌کند. این پاداش برای استخراج ارزهای دیجیتال مختلف، متفاوت است.

در ادامه، به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ و آنچه برای شروع نیاز دارید، می‌پردازیم.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها