|
کدخبر: 273734

خرید لباس زمستونی(کاپشن، بافت و نیم بوت) با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس

فصل سرما در حال نزدیک شدن است و وقت آن رسیده که به سراغ لباس های زمستانی برویم. اگر همین حالا قصد خرید لباس های زمستانی را داشته باشید، می توانید

در فروشگاه آنلاین بیکو پلاس انواع بافت، کاپشن، نیم بوت و سایر لباس های زمستانی را با بیش از ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

معرفی فروشگاه بیکوپلاس

فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس

بیکو تقریبا دو سال پیش استارت خورد. هدفمون این بود که همه بتونن ارزان و با کیفیت خرید کنن. کارمون رو با شبکه های اجتماعی شروع کردیم و خیلی زود توی اینستاگرام قدرت گرفتیم. همین حالا افتخار می کنیم که اعتماد نزدیک به دو میلیون فالوور رو به دست آوردیم. برای رسیدن به این هدف، سایت جدید بیکو رو با رویکرد بهبود تجربه مشتری بازطراحی کردیم. شاید بپرسین چرا بیکو موفق شد؟ باید بگیم اون چیزی که بیکو رو از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کنه، «تضمین قیمت» محصولاته. ما تمام تلاشمون رو می‌کنیم که برای محصولی که توی سایت بیکو قرار می‌گیره، کمترین قیمت رو میان فروشگاه‌های آنلاین داشته باشیم. مشتریِ ما با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنه، بیشترین منفعت رو می بره و سودی بیشتر از حد انتظار خودش کسب می‌کنه. biko plus

چه محصولاتی را در سایت بیکو پلاس می توانم با تخفیف خریداری کنیم؟

در تخفیف ویژه زمستانی امکان خرید پوشاک زمستانی با تنوع رنگی بالا برای تمامی کاربران فراهم شده است. محصولاتی که شامل تخفیف ۳۰ الی ۵۰ درصدی هستند عبارتند از:

  • انواع کاپشن با تنوع رنگی بالا
  • انواع بوت و نیم بوت مردانه و زنانه
  • انواع بافت، پولیور و ژاکت در طرح ها و رنگ های مختلف
  • انواع هودی و سوییشرت
  • انواع کت پاییزی مردانه

فروشگاه آنلاین بیکوپلاس

  •  

کاپشن

انواع کاپشن مردانه با بهترین کیفیت را از سایت بیکو پلاس خریداری کنید. همانطور که می دانید با شروع فصل زمستان قیمت ها افزایش شدیدی پیدا می کنند، بنابراین توصیه می کنیم همین حالا به سایت بیکو پلاس رفته و کاپشن دلخواه خود را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنید. انواع کاپشن های مردانه از جمله کاپشن چرمی، پافر، ، کاپشن پشمی و... در فروشگاه آنلاین بیکو پلاس با تخفیف های ویژه ارائه شده است.

 

بافت

هیچ به اندازه بافت در زمستان بدن را از سرما محافظت نمی کند. بافت ها انواع مختلفی دارند که می توان از بین آن ها به بافت یقه گرد، یقه هفت، یقه پولو و... اشاره کرد. در تخفیف زمستانی بیکو پلاس می توانید انواع بافت با بیش از ده ها تنوع رنگی را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

بوت و نیم بوت

انواع نیم بوت را با بهترین کیفیت از سایت بیکو پلاس خریداری کنید. «بوت» و «نیم بوت» یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات در فصل زمستان است؛ زیرا به خوبی پا را گرم نگه می دارد و با هر نوع استایلی ست می شود. اگر می خواهید استایلی جذاب و شیک داشته باشید، تخفیف زمستانی بیکو پلاس را از دست نداده و نیم بوت دلخواه خود را ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

هودی و سوییشرت

خرید هودی و سوییشرت یکی از محبوب ترین خحرید های پوشاک پاییزی و زمستانی است. اگر به سوییشرت های طرح دار و یا ساده علاقه مند هستید، کافی است به بخش «هودی» و سوییشرت فروشگاه بیکو پلاس بروید. در تخفیف زمستانی هودی ها و سوییشرت های مردانه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه شده است.

کت

در روزهای پاییزی از پوشیدن کت غافل نشوید. کت های مردانه پاییزی یک انتخاب ایده آل برای روزهای خنک سال هستند و انواع مختلفی دارند. با مراجعه به سایت بیکو پلاس انواع کت های پاییزی را با تخفیف ۴۰ درصدی مشاهده خواهید کرد. اگر به کت لی یا کتان علاقه مند هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید.

خرید کاپشن مردانه

 

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین بیکو پلاس چیست؟

خرید آنلاین ممکن است برای افراد زیادی چالش برانگیز باشد؛ بخصوص اگر برای اولین قصد خرید اینترنتی دارد. اما فروشگاه آنلاین بیکو پلاس با درک تمامی دغدغه های کاربران خود، فرایندی آسان و امن را برای آن ها فراهم کرده تا بتوانند لذت خریدی مطمئن را تجربه کنند. در ادامه به طور خلاصه به مزایای خرید از فروشگاه آنلاین بیکو پلاس اشاره خواهیم کرد.

صرفه جویی در زمان

خرید از فروشگاه آنلاین بیکو پلاس در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. اگر به دنبال خرید محصولات زمستانی با تخفیف ویژه هستید، به جای گشت و گذارهای طولانی در فروشگاه های حضوری، می توانید در کمترین زمان ممکن به انواع محصولات زمستانی دسترسی داشته باشید.

دسترسی آسان به محصولات

در بخش جدیدترین تخفیف ها، بروزترین محصولات همراه با تخفیفات ویژه قابل مشاهده خواهد بود و در این قسمت انواع بوت، نیم بوت، بافت، کاپشن و سایر لباس های زمستانی به همراه قیمت تخفیف دار ارائه شده است. همچنین از طریق دسته بندی پوشاک به سایر محصولات زمستانی دسترسی سریع خواهید داشت. اگر به دنبال محصولی با سایز و رنگ و جنس دلخواه هستید، می توانید از در قسمت فیلتر تمام گزینه های مورد نیاز خود را اعمال کنید تا در کثری از ثانیه محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید.

خرید امن و مطمئن

فروشگاه آنلاین بیکو پلاس دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی محصولات خود را به ۳ روز گارانتی به کاربران خود ارائه می دهد. تمامی محصولات به سراسر کشور قابل ارسال هستند و پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به نیاز کاربران خواهد بود. همچنین در این فروشگاه، قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار کمتر بوده و کاربران می توانند خریدی لذت بخش را تجربه کنند.

کلام پایانی

فروشگاه آنلاین بیکو پلاس انواع پوشاک زمستانی خود را با ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف ارائه داده است تا خریداران بتوانند در کمترین زمان ممکن تمامی پوشاک های زمستانی خود را قبل از افزایش قیمت ها خریداری کنند. با خرید از فروشگاه بیکو پلاس می توانید انواع بوت، نیم بوت، «کاپشن» و سایر محصولات را با کم ترین قیمت خریداری کنید. همانطور که گفتیم این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و خریدی امن و مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها