|
کدخبر: 327257

تغییر زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳ / کنکوری ها همچنان منتظر باشند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که آزمون‌ها که قرار بود در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار شوند، به تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه موکول شده‌اند. اطلاع‌رسانی‌های جزئی‌تر در زمان نزدیک به برگزاری آزمون ارائه خواهد شد.

آموزشی

در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، زمان برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تغییر کرد.

کنکور-1403

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عرض تسلیت شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم ) می‌رساند:

با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون مذکور به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در خصوص تغییر روزهای برگزاری آزمون سراسری توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس-سازمان-سنجش

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره جابجایی روز برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه انجام شود و با توجه به محدودیت زمانی ۵۰ روز برای انتخاب رییس‌جمهور دوره چهاردم، دیروز جلسه‌ای را با شورای نگهبان برگزار کردیم و مقرر شد هشتم تیرماه برگزاری انتخابات باشد و با توجه به اینکه این احتمال که شاید انتخابات به دور دوم کشیده شود، وجود دارد، هفته بعد از آن یعنی ۱۵ تیرماه برای برگزاری احتمالی دور دوم انتخابات در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: از همین‌رو مقرر شد خارج از این فاصله زمانی ۵۰ روز آزمون سراسری برگزار شود و روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه پیش‌بینی شده است تا انشالله آزمون در صبح‌های ۲۱ و ۲۲ و بعد از ظهر روز ۲۱ تیرماه آزمون برگزار شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون‌ها با همان روالی که قرار بود در روزهای هفتم و هشتم تیرماه برگزار شود در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد. اطلاع‌رسانی‌های جزئی‌تر در زمان نزدیک به برگزاری آزمون انجام خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها