|
کدخبر: 272116

گلزن برزیلی در راه پرسپولیس

در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.

فوتبال گلزن برزیلی در راه پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا و براساس درخواست یحیی گل‌محمدی، از یک هفته پیش مذاکرات جدی‌شان را با شیخ دیاباته آغاز کردند. آنها امیدوار به جذب مهاجم سابق استقلال بودند که فصل گذشته در الغرافه قطر حضور داشت ولی به‌نظر می‌رسد حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده است. پرسپولیس با توجه به‌حساب ویژه‌ای که روی جذب دیاباته باز کرده بود، قرارداد شرزود تمیروف را فسخ کرد تا جا برای مهاجم فرانسوی باز شود اما درحالی‌که همه‌چیز به شکل مثبتی پیش می‌رفت، دیاباته روز دوشنبه به مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

وقتی فصل نقل‌وانتقالات تازه شروع شده بود، مدیران پرسپولیس جذب دیاباته را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد دادند ولی آن زمان یحیی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. دلیل گل‌محمدی برای عدم‌جذب این بازیکن، کندبودن دیاباته بود ولی گل‌محمدی با توجه به نبود مهاجم در بازار نقل‌وانتقالات در نهایت با جذب دیاباته موافقت کرد.

در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است. همه‌چیز در روند مذاکرات به بهترین شکل جلو می‌رفت و حتی قرارداد دیاباته هم برای این بازیکن ارسال شد ولی او در نهایت با مخالفت همسرش برای حضور در ایران مواجه شد و به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

هرچند دیاباته به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که حاضر نیست به ایران بیاید، ولی یکی از مدیران پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما تلاش می‌کنیم تا نظر دیاباته را تا امروز تغییر بدهیم ولی اگر این اتفاق رخ نداد، با ۲مهاجم دیگر مذاکره خواهیم کرد. ما ۲ مهاجم از اروپا و برزیل را مدنظر قرار دادیم و باشگاه قطعا تلاش خواهد کرد تا یک مهاجم دیگر هم جذب کند.»

منبع: خبر ورزشی
  • پیام ارسالی در

    کیسه حکومتی تاسیون و حتی تیمای تازه وارد مربی وبازیکنای تاپ گرفتن و اردوی خارجی رفتن و آماده سازیهاشون رو به بهترین شکل انجام دادن وپرسپولیس تیم نصف و نیمه مدی رش تو راه کربلا و مشهد بدون اردو و آماده سازی و بدون مهاجم .تا نزم فصل که همه تی مها امایاز جمع آوری کردن پرسپولیس باید ب ه فکر جذب مهاجم باشه .هرسال همین برنامه هست.وقتی هم با تمام مشکلات پرسپولیس قهرم ان میشه کیسه کشای حکومتی وزیر و وکیل رو میکنن پیرهن عسمان همون وزیری که چند منج ره باعث بسته شدن پنجره پرسپولیس شد ده نف ره و با جوانانش به فینال آسیا رفت تو فیف ا دی واسش بازی نیزاشتن قبل بازیهای آسیای یش تا فشار به تیم بیاد .هوادار به هوش با ش عاقل باش تنهاراه نجات پرسپولیس واگذار ی باشگاه به هوادارا هست مثل بارسا و رئال بصورت تعاونی یا سهامی . مدیر پرسپولیس ن باید دست نشانده باشه تا در بزنگاه یارگی ری و آماده سازی تیم بره کربلا و مشهد. هو ادارای پرسپولیس باید اینکه پرسپولیس زیر نظر کیسه کشای حکومتی هستن رو با ایمیل یا هرجور به فیفا و ای اف سی گزارش بدن تا ا ز این وضعیت خلاص بشیم و صاحب اختیار تیمم ون خودمون باشیم نه دستنشانده حکومتیا

  • محمد ارسالی در

    تمام بدبختیهای پرسپولیس زیر سریحیی گلمحمدییه ... تا یحیی باشه هم پرسپولیس هیچی نمیشه .. حالا ایتگار دیاباته هم بیاد یحیی جسارت گذاشتن دوتا مهاجمو نداره چون ترسوست ..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها