|
کدخبر: 158729

تحویل یک میلیون خانه در دولت تدبیر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه پیگیری اتمام و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: تاکنون بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور به متقاضیان تحویل شده و تا پایان دولت تدبیر و امید پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسند.

راه و مسکن تحویل یک میلیون خانه در دولت تدبیر

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه پیگیری اتمام و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: تاکنون بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور به متقاضیان تحویل شده و ما در سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان متولی مسکن مهر از طرف وزارت راه و شهرسازی خود را مکلف می‌دانیم که تا پایان دولت تدبیر و امید پروژه‌های مسکن مهر بدون مشکل را به اتمام برسانیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه تنها از ابتدای بهمن امسال تاکنون بیش از ۲۰ سفر استانی برای بازدید، پیگیری و نظارت بر روند اتمام واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر داشته است، گفت: با تمام توان و نهایت دقت، عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی را در نظر داریم و سعی می‌کنیم مشکلات موجود پروژه‌ها را با همکاری و هم افزایی با ارگان‌های ذی‌ربط رفع کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هنوز در حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور باقی‌مانده گفت: از این تعداد ۶۵ هزار واحد مشکلاتی از جمله مشکلات حقوقی، عدم وجود متقاضی یا پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد دارند که اتمام و تحویل آنها از عهده خارج است ولی مابقی پروژه‌ها را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.

وی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مدیران کل ادارات راه و شهرسازی برگزار شد، بر ضرورت بررسی مشکلات موردی پروژه‌های باقی‌مانده در استان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: تا زمانی که آخرین واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده نشده موظفیم برای اتمام این طرح تلاش کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص اختصاص خدمات عمومی رفاهی به واحدهای مسکن مهر هم اظهارکرد: تاکنون ۳۹۳ باب مسجد، ۵۰۵ واحد آموزشی، ۵۴ واحد درمانی و ۷۶ کلانتری توسط سازمان ملی زمین و مسکن در سراسر کشور به مسکن مهر اختصاص یافته است.

گفتنی است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در هفته پیش رو هم از پروژه‌های مسکن مهر استان تهران، اصفهان و فارس بازدید خواهد کرد تا در جریان روند تکمیل پروژه‌های باقیمانده قرار گیرد.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر