وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ۴۲ میلیارد تومان تراکنش غیر مجاز بانکی، از بانک مرکزی خواست راهکارهایی برای مقابله با این تراکنش ها طراحی کند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز دو شنبه در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که در برج میلاد در حال برگزاری است، افزود: افزایش تراکنش های غیر مجاز و بی توجهی به ارایه راهکار مناسب منجر به فناوری ستیزی خواهد شد که در نهایت به ضرر نظام بانکی الکترونیک تمام می شود. وی با اشاره به آمار ارایه شده از سوی نیروی انتظامی، مبنی بر اینکه ۶۰ درصد تخلف ها مربوط به برداشت های غیر مجاز است، بر ضرورت تامل بیشتر بانک مرکزی در این باره تاکید کرد.