|
کدخبر: 153372

معرفی و آشنایی بیشتر با برج برلیان،برج آفتاب مهتاب و برج نارنجستان در منطقه ۲۲ تهران (دریاچه چیتگر)

منطقه ۲۲ یکی از ناب ترین مناطق تهران می باشد که دارای ارزش اقتصادی قابل توجه ای برای سرمایه گذاری و همچنین زندگی است که این موضوع باعث افزایش روند پیشرفت برج سازی در این منطقه شده است.

 تا به امروز انواع برج های متعدد در طراحی و سبک های متنوع ای در این منطقه احداث و یا درحال احداث است که با توجه به موقعیت و همچنین شرایط محیطی در دسته بندی هایی متنوع ای قرار می گیرند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارزش سرمایه گذاری بر روی برج های خاص این منطقه به نام برلیان، آفتاب و مهتاب و نارجستان در منطقه ۲۲ هستید می توانید به مقاله  " میزان ارزش سرمایه گذاری برج برلیان،برج آفتاب مهتاب و برج نارنجستان در منطقه 22 تهران" مراجعه کنید.

در این مقاله صرفا در خصوص معرفی و بررسی پروژه های عمرانی محبوب در منطقه چیتگر می پردازیم که ارزش خرید آن ها در مقایسه با سایر پروژه های دیگر بیشتر و بالاتر است. از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع از پروژه ها هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

آشنایی با برج آفتاب و مهتاب شهرک چیتگر منطقه ۲۲ تهران

شهرک چیتگر یکی از شهرک های به روز و منحصر به فرد در منطقه ۲۲ تهران بوده که میزبان پروژه های عظیم ساختمانی در این منطقه می باشد. برج آفتاب و مهتاب از دیگر پروژه های ساختمانی محبوب و پرطرفدار در منطقه ۲۲ تهران و شهرک چیتگر است که از مزایای قابل توجه ای برخودار بوده و می تواند تجربه ای ایده آل و مناسب را برای ساکنین خود به همراه داشته باشد.

اگر بخواهیم از نظر موقعیت مکانی این پروژه را بررسی کنیم، این طور می توانیم بگوییم که برج آفتاب و مهتاب از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین موقعیت های منطقه ۲۲ و درست در کنار برند های معتبر برج سازی این منطقه قرار دارد.

طبق بررسی های صورت گرفته زمان تحویل این پروژه به صورت تخمینی به اواخر سال ۱۴۰۱ تعیین شده است اما اگر بخواهیم اطلاعات کاملی در خصوص تعداد واحد ها و متراژ این پروژه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، این طور می توان گفت که تنوع واحد ها از نظر متراژی در این پروژه بسیار بالا است! از این رو می توان شاهد واحد های به متراژ ۹۱ ، ۹۴ ، ۹۸ ، ۱۰۰ ، ۱۰۴، ۱۱۲ ، ۱۱۷ ، ۱۲۴ ، ۱۴۰ ، ۱۴۵ متر بود. این پروژه ۲۷۰ واحد دارد که در ۲۵ طبقه در کنار هم دیگر قرار گرفته اند.

چیتگر1

آشنایی با برج زیبا و محبوب برلیان در شهرک چیتگر منطقه ۲۲ تهران

برج برلیان تا به الان در مرحله اسکلت فلزی با اتصالات پیچ مهره قرار دارد که از اسکلت فلزی آن می توان به ساختار مناسب و ایده آل آن ها دسترسی پیدا نمود. شرکت مهر آفرین وظیفه اجرای این پروژه ساختمانی را بر عهده دارد که عملکرد بسیار خوبی از پروژه های قبلی آن به گوش می رسد. این تعاونی بر روی پروژه های آسمان ها و شهرک شهید باقری و بهداری به خوبی فعالیت کرده و می تواند با تجربه بهتر و ایده آل تری، برج برلیان را طراحی کند.

به صورت تخمینی، زمان به اتمام رسیدن این پروژه در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. اگر بخواهیم در خصوص تعداد طبقات این برج اطلاعاتی در اختیار شما عزیازن قرار دهیم، لازم است بدانید که این پروژه در ۳۱ طبقه (۲۵ طبقه مسکونی، ۵ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی) با متراژ های ۹۵، ۱۲۷ و ۱۳۱ متر در حال ساخت و تکمیل شدن است.

البته امکانات این برج بسیار بالا بوده که از محبوب ترین مزایای آن می توان به وجود لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، زمین بازی کودکان و... اشاره نمود.

چیتگر2

آشنایی بیشتر با پروژه نارنجستان منطقه ۲۲ شهرک زیبای چیتگر

از دیگر برج های ساختمانی موجود در شهرک چیتگر منطقه ۲۲ می توان به برج نارنجستان اشاره نمود که در ۴ فاز در حال پیگیری است. ۴ برج آن به نام های پروژه نارنجستان ۱، پروژه نارنجستان ۲، پروژه نارنجستان ۳ و پروژه نارنجستان ۴ هر کدام با برخورداری از مزایای قابل توجه و منحصر به فرد خود از مهم ترین پروژه ساختمانی موجود در منطقه ۲۲ یاد می شود که دارای ارزش و اعتبار بسیار بالایی است.

چیتگر3

چطور می توانیم اطلاعات کاملی در خصوص تمامی پروژه ها به دست آوریم؟

اگر به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع پروژه های ساختمانی موجود در منطقه ۲۲ تهران هستید، می توانید به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید! در سایت دیار ۲۲ به صورت تخصصی به معرفی و بررسی انواع پروژه های ساختمانی پرداخته ایم! همچنین می توانید با ارتباط از طریق بخش پشتیبانی سایت، به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ
  • Nazanin Teymoori ارسالی در

    عالی بود

  • نیلوفر ارسالی در

    منطقه 22 کولاک کرده قشنگ با این پروژه ها

  • سمیرا همه ویسی ارسالی در

    به به چقدر خوب

  • شایان ارسالی در

    تنوع متراژ واحد ها کاش بیشتر بود و واحد کوچک تر هم ساخته میشد ولی در کل بنظرم پروژه های خوبی هستن

  • مینو ارسالی در

    هم به لحاظ آب و هوا از آلودگی مرکز شهر د ور هستش هم نزدیک دریاچه بودن خیلی هیجان انگیزه. تازه ایرانمال و رزمال هم خودش یه امتیاز بزرگه برای منطقه 22

ارسال نظر