|
کدخبر: 156230

قیمت خودرو دنا کاهش یافت؟

در حالی که قیمت ها در بازار خودرو در چند روز گذشته قفل شده بود طی ۴۸ ساعت اخیر ریزش قیمت ها دوباره در این بازار آغاز شد؛ این ریزش قیمت ها به طوری است که پراید ۱۱۱ از ۱۲۸ میلیون تومان در اواسط هفته جاری امروز به ۱۲۶ میلیون تومان رسیده است.

خودرو قیمت خودرو دنا کاهش یافت؟

ریزش قیمت ها در بازار خودرو همزمان با تغییر روند ارز در اواسط هفته جاری متوقف شد با این وجود خریداران به امید ریزش بیشتر قیمت‌ها پس از مسیری که این بازار در اواخر بهمن و اوایل اسفند وارد آن شد از بازار خارج شدند و فروشندگان نیز از ترس ریزش بیشتر قیمت ها اقدام به فروش خودرو خود کرده اند؛ رکود به وجود آمده در بازار شب عید خودرو موجب شد تا در اواخر هفته جاری ریزش قیمت ها دوباره در این بازار از سر گرفته شود.

در حالی ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو و یا بازارهای موازی مانند موبایل تداوم یافته است که قیمت ها در بازار طلا، سکه و ارز هنوز وارد فاز ریزشی نشده اند.

ریزش قیمت های دو روز اخیر تا جایی بوده است که پراید ۱۳۲ از ۱۱۳ میلیون تومان امروز به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است و یا پراید ۱۱۱ از ۱۲۸ میلیون تومان امروز به ۱۲۶ میلیون تومان رسیده است؛ در این مدت اما قیمت خودروهایی نظیر پراید ۱۳۱ و پراید ۱۵۱ بر روی ۱۱۰ میلیون تومان ثابت مانده اند.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر