|
کدخبر: 328601

بازار خرید موتور سیکلت داغ شد / این موتورها را ۱۰۰ میلیون بخرید

​با توجه به نوسان نرخ موتورسیکلت‌ها، در شرایط کنونی با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان موتورسیکلت‌های محدودی را خریداری کرد.

اقتصاد بازار خرید موتور سیکلت داغ شد / این موتورها را ۱۰۰ میلیون بخرید

امروزه موتورسیکلت به وسیله نقلیه جدایی‌ناپذیری برای شهروندان، به‌ویژه ساکنان کلانشهرها، تبدیل شده است. با توجه به جثه کوچک موتورسیکلت، این وسیله نقلیه می‌تواند در ترافیک‌های شهری بسیار مفید باشد. اما افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر، باعث شده است که حتی وسایل نقلیه کوچک شهری نیز دچار افزایش قیمت‌های چشمگیری شوند.

بر همین اساس بودجه زیر ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید موتورسیکلت صفرکیلومتر، بودجه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود و در ادامه می‌توانید انتخاب‌های محدود موجود در بازار ایران را مشاهده کنید.

موتورسیکلت‌های طرح CG۱۲۵ بیشترین گزینه انتخابی زیر ۱۰۰ میلیون تومان

همان‌طور که اشاره شد، به دلیل اقتصادی بودن موتورسیکلت‌های طرح هوندا در محدوده بودجه انتخابی، این محصولات می‌توانند مناسب‌ترین گزینه شما برای خرید باشند.

پرواز ۱۲۵ استارتی با مدل ۱۴۰۳ یکی از طرح‌های هوندا CG۱۲۵ و از نوع هواخنک بوده که دارای استارت برقی و هندلی است. این موتور از تکنولوژی به‌نسبت قدیمی بهره می‌برد و ترمزهای هر دو چرخ جلو و عقب آن از نوع کاسه‌ای است.

موتورسیکلت پرواز ۱۲۵

موتورسیکلت KM۱۵۰ تولید کبیر موتور نیز مشخصات مشابه پرواز را دارد، اما در برخی از بخش‌ها همچون ترمز چرخ جلوی دیسکی عملکرد بهتری دارد. هر دو موتورسیکلت در محدوده قیمتی ۷۵ میلیون تومان قرار دارند و با توجه به مشخصات‌شان، احتمالاً گزینه دوم انتخاب بهتری باشد.

طرح کلیک، یکی از محبوب‌ترین موتورسیکلت‌های اقتصادی

هوندا کلیک ۱۵۰ یکی از زیباترین موتورسیکلت‌های شهری محسوب می‌شود که نرخ نسخه اصلی آن هم‌اکنون در بازار بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نرخ دارد. اما یکی از نسخه‌های کپی آن، گلکسی CL۱۵۰ است که توسط شرکت نیروموتور، بزرگ‌ترین تولیدکننده و مونتاژکار موتورسیکلت در ایران، به تولید می‌رسد.

موتورسیکلت گلکسی CL۱۵۰

گلکسی CL۱۵۰ از یک پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی چهارزمانه استفاده می‌کند که چرخ جلوی آن از نوع دیسکی بوده و مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها یک لیتر عنوان شده است. مصرف سوخت پایین، سواری راحت و نرخ مناسب از نکات مثبت آن محسوب می‌شود، اما گرانی لوازم یدکی و توان پایین این نوع از موتورسیکلت‌ها پاشنه آشیل آن است. گلکسی CL۱۵۰ در بازار فعلی با حدود قیمتی ۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بنلی TNT۱۵۰؛ اقتصادی اما پرقدرت

بنلی TNT۱۵۰ یکی از معدود موتورسیکلت‌هایی است که اگر بخواهید اندکی از بودجه ۱۰۰ میلیون تومان بالا بروید، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این موتور توسط نیکران موتور مونتاژ می‌شود و از قدرت و شتاب خوبی برخوردار است، اما حداکثر سرعت آن حدود ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. چرخ جلوی این موتور از نوع دیسکی است، اما مصرف سوخت آن به دلیل موتور ۱۸۰ سی‌سی، کمی بالاتر از دیگر موتورسیکلت‌هاست.

بنلی TNT ۱۵۰

TNT۱۵۰ درحال‌حاضر با فیس‌لیفت جدید در بازار عرضه می‌شود که محدوده قیمتی آن بالای ۱۵۰ میلیون تومان است، اما مدل‌های صفرکیلومتر فیس قدیمی آن با سال ساخت ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ را می‌توان به نرخ حدودی ۱۰۵ میلیون تومان خریداری کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها