|
کدخبر: 207356

دلخانی فینالیست شد!

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران با برتری قاطع مقابل حریف آذربایجانی راهی فینال رقابت های قهرمانی جهان شد.

در ادامه رقابت های ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال های نقره و برنز اروپا از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 دلخانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و در دومین مبارزه نیز برابر لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک نیز تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان به روی تشک می رود.

پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، محمدعلی گرایی در ۷۷ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز جهان شدند، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم پنجم شد و سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در ۳ وزن دوم این رقابت ها نیز محمدهادی ساروی در ۹۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم راهی فینال شدند و امشب (شنبه) برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند اما مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر