|
کدخبر: 206760

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت دو بار در هفته برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند، الزامی است.

فرهنگ اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای دانش آموزان

«احمد اسکندری نسب» امروز ۱۴ مهرماه در نشست هماهنگی با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به مواهب و غیرقابل جایگزین بودن آموزش حضوری دانش آموزان بر تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان از ۲۶ شهریور افزود: تاکنون حدود ۳۵ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال استان دُوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند.

اسکندری نسب با بیان اینکه برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس و اولیای دانش آموزان نیز ضروری است، گفت: جهت تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده آنها در شهر کرمان علاوه بر مراکز تجمیعی مراکز اختصاصی واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده آنها راه اندازی شده و از طریق مدیران مدارس به خانواده ها اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون بیان کرد: اختصاص سالن های بیشتر برای دانش آموزان و والدین آنها و همچنین بهره گیری از ظرفیت های رسانه ها در تشویق خانواده ها و تسریع واکسیناسیون ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت ثبت نام دانش آموزان در سایت واکسیناسیون اظهار کرد: دانش آموزان با والدین خود می توانند به مراکز تعیین شده مراجعه و واکسن کرونا دریافت کنند.

اسکندری نسب گفت: با توجه به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده آنها در روند بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۱۵ و ۱۶ مهرماه) در مراکز تخصصی و بهداشتی انجام می شود.

وی بیان کرد: در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت دو بار در هفته برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند، الزامی است.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    ما که مقطع متوسطه اول هستیم باجمعیت ۵۰نف ر۲۴ساعت حضوری هستیم هیچ پروتکل بهداشتی ر عایت نمیشه کاملا احساس خطرمیشه هیچ مامور بهداشتی هم نظارت نداره.

ارسال نظر