|
کدخبر: 195816

پیگیری پرداخت فوق‌ العاده ویژه فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش قبلا اعلام کرده بود که فوق‌‌العاده ویژه برای فرهنگیان لحاظ می‌شود و از مرداد هم به حقوق فرهنگیان واریز خواهد شد اما... تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

آموزشی پیگیری پرداخت فوق‌ العاده ویژه فرهنگیان

روز گذشته همزمان و به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدرضا باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر و هفته دولت، سیدابراهیم رئیسی و اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. در این دیدار رهبر انقلاب به بیان مطالبی از جمله: «رفتن به میان مردم و گفت‌وگوی بی واسطه با آنها از ابعاد بسیار خوب مردمی بودن است که آقای رئیسی دیروز با سفر به خوزستان آن را نشان داد.»، «هر مصوبه، لایحه و تصمیم دولت باید «پیوست عدالت» داشته باشد و کاملاً مراقبت شود که این دستور یا تصمیم و مصوبه، به طبقات محروم و به عدالت ضربه نزند.»، «اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است که متاسفانه تا حدی آسیب دیده است و راه ترمیم آن، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» است.» و... پرداختند که این بیانات نشانگر موضوعات حساسی است که پیش از این در بطن جامعه احساس نمی‌شد.

دولت رئیسی در حالی آغاز به کار کرد که کارنامه دولت روحانی خصوصا دولت دوازدهم از نگاه عموم مردم ضعیف‌ترین و بیخیال‌ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی بوده است که رئیس جمهورِ آن حتی در دوران کرونا حاضر به حضور در بین مردم نبود!

از جنبه‌های مهم و عبرت‌آموزِ ناشی از روی کار آمدن دولت دوازدهم، کارنامه‌ی آن در حوزه سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است؛ خصوصا از آن زمانی که حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ با اختلاف خیلی اندک (۰/۷ درصدی) رقبا را پشت سر گذاشت و عالی‌ترین مسئولیت اجرایی را بر عهده گرفت، نسبت به سرمایه اجتماعی او شک و شبهه فراوانی بوجود آمد.

همزمان با آغاز به کار رسمی دولت رئیسی که حتی یک هفته هم از آن نمی‌گذرد، اما شاهد دولتمردانی بودیم که بدون لحظه‌ای درنگ خود را در بین مردم و در وسط میدان رساندند تا کارهای بر زمین مانده و مشکلات موجود در جامعه را سر و سامان بدهند؛ فی‌الحال در این گزارش بر آن شدیم تا اقدامات چند روز گذشته اعضای هیئت دولت سیزدهم و رئیس جمهور را بررسی کنیم.

با گذشت بیش از یکسال از آغاز به کار مجلس یازدهم، روحانی به بهانه کرونا حتی یک بار هم در صحن علنی حاضر نشد. این مساله در مواقع مهمی مانند تحویل لایحه‌ بودجه سال به مجلس نیز صادق بود. اما سفر روز جمعه رئیسی و تغییر رویه دوری‌گزینی مقامات دولتی از مردم و مشکلات‌شان با واکنش مثبت افکار عمومی مواجه شد که این امر می‌تواند نویدبخش ترمیم روابط دولت -ملت باشد.

رئیس دولت سیزدهم روز جمعه ۵ شهریور در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد استان خوزستان شد. جمعی از وزرای دولت سیزدهم از جمله نیز رئیس‌جمهور را در نخستین سفر استانی همراهی کردند. رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل، هدف این سفر یک‌روزه بود.

رئیس جمهور رئیسی در این سفر یک روزه اقدامات مهمی را انجام داد که بصورت کوتاه به آن اشاره می‌کنیم؛

در نخستین برنامه خود در این سفر از بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد و نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت‌های بیمارستانی، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندی‌های بخش مراقبت‌های ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

همچنین به همراه وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی از کارگاه‌های مختلف جمع‌آوری فاضلاب در منطقه کورش اهواز و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب این شهر بازدید کرد و رای تسریع در روند حل مشکل فاضلاب کلانشهر اهواز خطاب به وزرای نیرو، کشور و همچنین مسؤولان استانی دستوراتی صادر کرد.

* رئیس‌جمهور در ادامه حضور خود در خوزستان دیروز به صورت هوایی از هورالعظیم بازدید کرد و در جریان وضعیت فعلی آن قرار گرفت. همچنین پس از آن پروژه آبرسانی به روستاهای جفیر از خط انتقال آب غدیر با حضور وی به بهره‌برداری رسید. ساکنان روستا‌های جفیر یک و ۲ تاکنون از آب آشامیدنی سالم محروم بودند که با افتتاح این طرح از طریق خط انتقال آب غدیر، از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

نخستین دستور وزیر اقتصاد جهت ترخیص اقلام دارویی

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح روز شنبه 6 شهریور به همراه مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک، معاون فنی گمرک و برخی معاونان و مدیران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید و چندین مسئله مهم گمرکی را پیگیری کرد؛

در حین بازدید سه دستگاه کامیون حامل سرم‌های وارداتی از مبدأ ترکیه که به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ترانزیت شده بود، با دستور معاون فنی گمرک حمل یکسره آنها برای ارسال به داروخانه‌ها انجام شد.

بحث قطعی سامانه‌ها باید رفع شود انتقال داده‌‌های ترخیص ارز از گمرک مسأله مهمی است از رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم به صورت برخط و بدون استعلام گمرک این اطلاعات را در اختیار گمرک قرار دهد.

 داروهایی در گمرک وجود دارند که نباید در رابطه با ترخیص آنها تأخیر به وجود بیاید، در تماسی که با وزیر بهداشت داشتم ایشان نسبت به این موضوع اعلام آمادگی کردند و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

واکسینه شدن مردم تا دهه فجر ۱۴۰۰

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که به همراه رییس جمهور به استان خوزستان سفر کرد، علاوه بر بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون به موضوعات زیر اشاره کرد؛

واردات واکسن کرونا به کشور سرعت گرفته و به طور قطع سهمیه مناسبی برای استان خوزستان در نظر خواهیم گرفت. همچنین پیگیر وضعیت مطالبات پزشکان و کادر درمانی خوزستان هستیم.

ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید با ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود و هر واکسن کرونا موجود باشد باید استفاده شود و مردم دنبال نوع واکسن نباشند و واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود.

ترخیص هزاران تن کالای اساسی با دستور معاون اول رئیس جمهور

روز پنجشنبه ۴ شهریور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مورد وضعیت کالاهای اساسی کشور گفت: با وجود اینکه ذخیره کالاهای اساسی را در وضع بدی تحویل گرفتیم؛ اما در این مدت کم توانسته‌‎ایم ذخیره کالاهای اساسی را به نقطه مطمئن برسانیم.

اکبرپور، ناظر گمرکات استان هرمزگان با بیان اینکه،‌ تا کنون حدود ۲ میلیون تن انواع کالای اساسی ترخیص شده،‌ گفت: تشریفات ترخیص بیش از ۶۰ هزار تن کالای اساسی دیگر از جمله گندم در جریان است.

وی افزود، از ابتدای سال ۳۳۴ هزار تن گندم به گمرک شهید رجایی اظهار شده که ۲۱۰ هزار تن آن ترخیص و ۱۲۰ هزار تن نیز درآستانه ترخیص بوده و به زودی به بازار مصرف تزریق خواهد شد.

این مقام مسئول  با اشاره به  تاکیدات معاون اول رئیس جمهور در خصوص تامین کالای اساسی، گفت: فرایند ترخیص کالای اساسی بدون وقفه در حال انجام بوده و با تاکید معاون اول رئیس جمهور در صورت تکمیل اسناد وارداتی، ترخیص اقلام مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه معطلی انجام خواهد شد.

از ارسال پیام تبریک و تاج گل خودداری کنید

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در پیامی خطاب به همه مدیران واحد‌های ستادی و استانی، سازمان ها، شرکت‌ها موسسات تابعه و وابسته این وزارت در سراسر کشور و همچنین تشکل ها، اتحادیه ها، شرکت‌های تعاونی، اصناف و فعالان بخش خصوصی حوزه کشاورزی تاکید کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، کاهش مکاتبات غیر ضرور و رعایت انضباط مالی مطلقا از ارسال هرگونه تاج گل، پیام تبریک و... از جمله انتشار آگهی در رسانه‌های برخط (خبرگزاری ها، سایت‌ها و...)، رسانه‌های مکتوب (روزنامه ها، مجلات و ...) و انتشار پیام تبریک در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

رستم قاسمی امروز با حضور در ساختمان شهید دادمان وزارت راه وشهرسازی دستور داد برای جلوگیری از اتلاف هزینه ها و لزوم توجه به اهداف و برنامه های این وزارتخانه به جای صرف وقت به دریافت و پاسخ دهی به پیام ها، از دریافت هرگونه تبریک خودداری شود و افراد از اعلام تبریک به هر شکل پرهیز کنند.

همین اقدام دو وزیر جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی نشان‌دهنده آن است که دولتمردان برای جلوگیری از هزینه‌های بی جهت وارد میدان شدند!

پیگیری پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه

 حقوق معلمان همیشه آخرین روز ماه پرداخت می‌شد اما این بار با یکی، دو روز تأخیر مواجه شد. این موضوع قبلا هم پیش آمده بود و زیاد نگران کننده نبود. اما وقتی کم‌کم خبری دست به دست شد مبنی بر اینکه از مدیران خواسته شده بود به سرعت و به شکل ضربتی، احکام حقوقی را تغییر دهند، حرف و حدیث‌ها شروع شد.

نکته قابل توجه این بود که وزارت آموزش و پرورش قبلا اعلام کرده بود که فوق‌‌العاده ویژه برای فرهنگیان لحاظ می‌شود و از مرداد هم به حقوق فرهنگیان واریز خواهد شد اما... تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

به همین رو علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس طی نامه‌ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار رفع مشکل و پرداخت فوق العاده ویژه معلمان شد.

کاظمی-بودجه

 

منبع: خبرنامه دانشجویان
  • بنده خدا ارسالی در

    مطمئن باشید چون فوق العاده ویژه برای فره نگیانه درست است 200 هزار تومان یا300 هزا ر تومان اضاف می‌بایست بشه اما مطمئن باشی د حذف میشه تا انگیزه‌ای برای معلمان در ج هت تدریس وپرورش دانش آموزان عزیز نباشه رتبه بندی فرهنگيان صد در صد اجرا نمیشه و گرنه در طول 12سال اجرا می شد وسلام

    • ناشناس ارسالی در

      والا بخدا خوش بحال معلمان راحتترین شغل دارن و همیشه می نالن

    • ناشناس ارسالی در

      من آرزومه معلم باشم واقعا شغل خوبیه . ما از وقتی کرونا اومده نتونستیم دوروز پشت سرهم مرخص بگیریم وصدامونم درنمیاد اما شما ها این همه درتعطیلات هستین امنیت جانیتونم تصمین چون توخونه هاتون بعد هم همیشه شکوه و شکایت دارین تو رو خدا انصاف داشته باشید خودتون قاضی

    • ناشناس ارسالی در

      هر شغلی سختی خودش داره اما وجدانا شغل معلمی اینقدر ک همیشه تعطیلات ب سر می برن اگرسختیم داشته باشه براشون جبران میشه

    • زارعی ارسالی در

      سلام معلمان عزیزازاینکه مدارس دایرنیست خوشحال نیستند وباتدریس درسامانه شادبیشترازکلاس درس حضوری اذیت می شوند

    • حسین ارسالی در

      هرچه ازدوست رسد نیکوست.

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام. شما هم لیاقت داشته باشید معلم می شوید ان شاء الله

  • علی ارسالی در

    واقعا معلمان در این مملکت مظلومن.
    به یه مشت بیسواد که داخل معدن و ادارات دیگه کار میکنن حقوق نجومی میدن اونوقت به معلم که داره نسل تربیت میکنه باید همیشه عذاب بکشه
    معادن کمترین حقوقشون ۲۰ میلیونه.
    اداره برق . بانک. شهرداری و ...

    • ناشناس ارسالی در

      اگر معلمی ک قطعا هستین . متاسفم برا درک وطرز صحبت کردنتون وای ب حال بچه های ما

    • ناشناس ارسالی در

      حیف معلم ک شما باشید ادعاتون میشه ک نسل تربیت می کنید بعد با این لحن ادبیات متاسفم برای شما

    • ناشناس ارسالی در

      ما هر چی معلم دور بر خودمون دیدیم یه مشت بی سواد بی فرهنگ بودن دقیقا مثل شما.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام. اولین معلم بچه ها والدین هستند پس وای دوباره بر حالتان

    • ناشناس ارسالی در

      کاملا درست است.یک مشت بیسواد که از اموزش و پرورش فقط خواندن و نوشتن را می دانند باید برای این قشر باسواد و فرهیخته برنام ه ریزی کند .فقط میتوانم بگویم متاسفم.اقا ی رئیس سازمان برنامه و بودجه شما از دامن این معلمان به انجا رسیدی.

    • ناشناس ارسالی در

      اقای رئیس برنامه و بودجه شما که نیامده ر وی اقای نوبخت را سفید کردی و هنوز مهرتان خشک نشده برای معلمان شمشیر را از رو بست ید .

  • معلم ارسالی در

    باسلام. دولت جدید هم با این حرکت ناجوانمردانه در ارتباط با معلمان، اعتماد معلمان را نسبت به خود مخدوش کرد،که باید با برقراری افزایش مدنظر در شهریور، این سلب اعتماد را به نا امیدی مبدل نسازد. فرهنگیان بعد از 8 سال امیدوار به حمایت دولتی هستند که شعار مردمی بودن سر می دهد، چرا که علم و فرهنگ این مردم از فرهنگیان نشأت می گیرد، امیدواریم این امیدواری به نا امیدی مبدل نشود.

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برای اونی که یادمیگیریداحترام بگذا ریدتادیگران بهتان احترام بگذارنداونهایی که میگن راحتندمعلمهاچراراحتندبااحترام چر انمیتونی به بچه ات اموزش اصولی بدی ودوست داری زودمدرسه بازشه وامصیبتابه خانواده هایی که دیدشان برای معلمان اینطوریند

  • ناشناس ارسالی در

    تروخدا مافرهنگیان ازشماها هیچی نمیخواهیم آبروی خودتونو بااین کارا بردین من بعداز ۲۰سال ۳۰۰میخواست بهم اضافه بشه که چه افت ضاحی بار آوردین.تروخدا هیچی به ماندین ان قدر هم نگین حالمونو بااینکارا خرابتر میک نین بذارین بااین بخورو نمیر خودمون بسازی م بسه دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام به مسولان پایتخت جهت رسیدگی به جوانان کشورمان که بیکاری کمر حمتی در کارنیست وجوانان تحصیل کرده ها از لحاظ مغز بیولوژیک خاموش هستند چرا نباید استفاده کنیم تا کشورمان پیشت رفت کند چرا بایداز انهای که بازنشته هستند سنهای زیاد دارند در سازمان ها وادارات یا جاهای دیگر دیده میشوند ومَشغول کار هستند چرا در کنار این تجربه جوانان عزیز استفاده نمشود وبازنشسته را کنار بگذارید وحق جوانان را بحق برسانید الان امار که من پیدا کردم دقیق باشد حدودبیست پنج میلیون بازنشته سر کار هستند وجوانان بیکار بعد شما ها جچوری میخواهد به پیشرفت کشور استفاده کنید لطفا وخواهش به طور ویژه‌ای پیگیر کنند مسولان چرا چین ژاپن آلمان وو از کشورعزیزمان جلو افتاده اند بخاط اینکه الگو تجربه جوانان رقم زداندلطفا به کشورم اعلام بفرماید با سپاس به درگاه خداوند بزرگ مرتبه

  • بیژ ارسالی در

    رفتارهای عوام فریبانه و پوپولیستی هیچ در دی دوا نمی کنند.
    شب دراز است و قلن در بیدار


    عاقبت دولت جدیدو هم می بینیم.

  • ناشناس ارسالی در

    مزخرف نشر می دیید مردم خودشون بهتر میدون ن مجلس حدااقلی بیش نیست

  • علی ارسالی در

    خداوند همه مریض ها از جمله مریض فوق را ش فا بدهد

  • ناشناس ارسالی در

    از هیج دولتی آبی برا فرهنگیان گرم نمی شو د ما فرهنگیان از خدا می خواهیم تا حق ما را از این ظالم های بی صفت بگیره رئیسی بی غیرت دیگه از روحانی بد تر است خدا لعنتش ون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    چی میگی برای خودت بنده خدا شما این آمار را که بیست و پنج میلیون بازنشسته که سر ک ار هستند در کشور داریم را از کجا آوردید کل افراد بالای شصت سال در کشور از شاغل و بیکار به هفت ملیون نفر نمی‌رسه این آمار را از داخل لپ لپ در اوردی؟

  • علی ارسالی در

    آهای مسولین تف به شرفتون
    معلمان ایران پادشاهی فوق العاده ویژه نمیخوان

  • علی ارسالی در

    ای یزیدیان زمان ..ایدروغگو ها که روی چوپان و سگ چوپان را هم سفید کردید سی سال خدمت کردیم برای دادن پاداش وعده میدهید لعنت خدا بر شما باد ..یک معلم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خدمت همکاران گرامی
    بایدمتاسف بود به حال کشوری که کادر معلم ان همیشه در حالت بلا تکلیفی قراردارد واین ناشی از داشتن مسئولین بی لیاقت در درون وزات خانه است که به جای استیفای حقوق معلمان به میزهای خود چسبده اند حاضر نیستند قدمی برای ما بردارند مسله فوق العاده ویژه و رتبه بندی دوستان باحرف حل نمی شود .بلکه مردعمل میخواهد که متاسفانه وزیران آموزش و پرورش توانی دفاع ازحقوق ما راندارندزیرا حقوقشان بالا محافظه کارند‌
    پس باید گفت که امیدی به اجرای آن نیست

  • ناشناس ارسالی در

    درست نیست با ابروی این قشر بازی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا این‌قدر تبعیض بین معلمان وبقیه کارمن دان هست؟ مگه ما معلمان در کشور دیگری زند گی می کنیم لطفا این فاصله هارا بردارین

  • ناشناس ارسالی در

    حالم از خبرتان به هم خورد... خودفروشیست

  • دبیر دبیرستان ارسالی در

    سلام بابا شما را بخدا ما حدود یکسال کم و بیش از درد نداری صبح و شب اضافه کار میکردیم هنوز حق التدریس ما را پرداخت نکردن آقای وزیر همش دروغ ویک دلقکی برا دروغگویی هی میگفت این ماه اون ماه مگر نگفتید پیغمبر گفته عرق خسک نشده حقش را بدهید پس کو ده بار عرق کردیم وخشک شد

  • لبیک یا حسین ع ارسالی در

    با سلام
    در خصوص وضعیت فوق‌العاده و یژه فرهنگیان باعث تاسف است که در تمام رس انه حرف از افزایش حقوق معلمان مینماید و درست بعد از زدن احکام و دستور پرداخت را در مرداد میدهند و درست در زمان پرداخت اق دام به حذف و پرداخت براساس تیر ماه را می دهند
    با وجود رسانه شدن این فوق‌ال عاده
    سازمان برنامه و بودجه اطلاع ندارند که قرار است با مرداد پرداخت شود < br /> چرا قبل واریز حقوق اعلام نکرد که ن میشود و بار مالی دارد و حقوق را با تاخیر پرداخت کردند
    معلمان در کل کشور ب ا بهترین امکانات آینده کشور را می سازند
    ولی در کشور ما معلمان برای جبران معیشت با وجود بهترین وعالی ترین
    س طح سواد مجبور به شغل دوم ویا مسافر کشی ا قدام مینماید
    درست نیست
    معل مان باید با خیال راحت سر کلاس درس بروند بدون هیچ دغدغه اما افسوس و هزاران افسوس< br /> که معلمان .....

  • حسین یوسف پور زرنقی ارسالی در

    ۲۰۰ هزار تومن افزایش میدن دوباره قطع میک نن یا اصلا نمیدن معلم شده چوب دو سر طلا کی میخواد این وزارت خرابه درست بشه و دید گاه نسبت به معلم عوض بشه خدا میدونه

  • امین ارسالی در

    سلام از دولت جدید می خواهم در استخدام نی روهای حق التدریس بلوک از استان کرمان با تدبیر انجام گیرد .من ولی هیتم خیلی خیلی تدریس ضعیف است ودانش آموزان از درس زده و ترک تحصیل کردن .به خاطر خدا در انتخاب ای ن نیروها دقت شود .اگر استخدام کردین بفرس تین رودبار وقله گنج و...

  • ابی ارسالی در

    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خداوند همیشه یارویاور آقای منادی باشه واقعا مردی است به تمام معنا تشکر آقایی منادی ما فرهنگیان برای همیشه مدیون زحمات دلسوزانه جنابعالی نسبت با این قشر زحمتکش وبیصدا و مظلوم هستیم


    • صیاد ارسالی در

      اتفاقا منادی یکی از عوامل اصلی مسکوت ماندن رتبه بندی فرهنگیان شد

  • ناشناس ارسالی در

    قابل توجه کسانی که شغل معلمی رایک شغل را حت می دانند،لطفا قبل ازاظهارنظر کردن درر وزحداقل نیم ساعت مطالعه داشته باشید،ببین یدکشورهای توسعه یافته جهان روی کدام نهاد زیربنایی سرمایه گذاری می کنند.آموزش وپر ورش یاوزارت نفت ،یا..........اون هم بامد رک های قلابی وحقوق های هنگفت😳 دقیقاحقوقش ون ۱۰ برابرحقوق یک فرهنگیه

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۰برابر یه معلم کار میکنن.معلم ها به اند ازه ی کاری که میکنن حقوق میگیرن.فوق العا ده خاص حق معلم ها نیست.

    • ناشناس ارسالی در

      ما هم نمیدونیم چرا قشر معلم اینقدر همیشه شاکین و همیشه از همه چیز و همه کس اعتراض دارند، حتی همکاری خدماتی و ستادی آنها با اینکه همیشه مانند ادارات دیگه سرکارند اینقدر بحث این موضوع را ندارن.

  • کامران حصاری ارسالی در

    کلیه ادارات دولتی و غیر دولتی در کشورمون با مشکل مدیریتی و اجرایی مواجه هستند چه کسی کارش به اداره ای افتاده راضی بوده؟ا ز بانکش گرفته تا شهرداری و اداره برق و ث بت اسناد و غیره.حالا چرا انتقادات به آمو زش و پرورش زیاده چون هر ایرانی که فرزند محصل داشته باشه با این سیستم سر و کار دا ره .در سایر اداره درامدهای جانبی علاوه ب ر حقوق وجود داره ولی چون آموزش و پرورش ی ه سازمان مصرف کننده است و هیچ درامد جانب ی نداره کارکنانش همیشه با مشکل مالی مواج ه هستند .ولی اگر به ارزش و جایگاه این سا زمان توجه کنیم وظیفه اصلی آن تربیت نیروی انسانی است که متاسفانه همچنان که سایر ا دارات از انجام مسئولیت خود ناتوانند این سازمان هم به علت عدم تامین مالی و عدم حم ایت حقوقی و اجتماعی از این قشر از رسالت اصلی خو جامانده است.

    • عبدالله ارسالی در

      پرستارها آمار مرگ و میر کرونا را بالا می‌برند نه خود کرونا برای اینکه فوق العاده ویژه بگیرند کجای دنیا در ایام کرونا حقوق پرستارها را بردند بالا بجز ایران، همه که عوام نیستن والسلام

  • ناشناس ارسالی در

    من معلم نیستم اما اینو می‌دونم که کشورهای پیشرفته بیشترین بهارو به آموزش و پرورش میدن و معلمین مشکل اقتصادی ندارن اما متاسفانه در این مملکت معلم هیچ ارزشی نداره موقع استخدام اصلا به تخصص کاری ندارن و افراد بیسواد رو استخدام میکنن و موقع دادن حقوق و مزایا کمترین حقوق مال معلمهاست با عذر خواهی از معلمینی که سابقه بالایی دارن و تخصصی در این اداره جذب شدن که واقعا قشر مظلوم جامعه واقع شدن وگرنه استخدامی های شرکتی و حق التدریس و جذب نیروهای خدماتی به عنوان معلم و نهضتی و استخدام مربیان مهدو غیره در آموزش و پرورش به عنوان دبیر و معلم که باید تدریس کند ظلم بزرگی در حق جامعه خواهد بود ونسل آینده را بیسواد بار خواهد آورد

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام واقعا به حال جامعه ایی که نگرش آن نسبت به قشر فرهنگی یک نگرش و رویکرد منقبظانه باشه باید صدها سال تاسف خورد چرا که از کوزه همان طراود که در اوست کسانی که مدعی هستند که معلمی شغل سختی نیست و کار نمی‌کنند لازمه بودند که معلمی اولا شغل نیست و مهارت و تخصص است و دوما اونایی که مدعی هستید در عمل خواهش میکنم تشریف بیارید یک کلاس ۴۰ نفره اگر تونستید فقط دانش آموزان را فقط ساکت کنید بنده چهار برابر حقوق یک معلم را به شما پرداخت میکنم چرا که مطمئن هستم در همون لحظه اول لکنت زبان و گاف زنتون شروع میشه چون ایمان دارم که حداقل باید دو ماه فقط تمرین کنید که بتونید تپوق در برابر دانش آموزان نزنید و بهتون نخندند .پس معلمی فقط کار کردن نیست بلکه مهارت .تخصص .تعهد .عشق و سرمایه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، هویتی ، تاریخی و .....است پس لطفا یه خورده سطح و بیس علمی گفتمان و سخنان خودتون را بالا بکشید که روش صحبت کردن و مناظر را یاد بگیرید وبعد نقد نسیه داشته باشید.

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام و احترام ؛ اگر می‌خواهیم خانواده هایمان عاری از هرگونه تنش ، از هم گسیخت گی، اعتیاد و نزاع باشد، اگر می‌خواهیم دا دگاه هایمان خالی از پرونده و ارباب رجوع باشد ، اگر قصد داریم خیابان هايمان فاقد اراذل و اوباش و هرگونه یلل وتلل باشد ، ا گر دوست داریم مکان‌های امنیتی و انتظامی مملو از درگیری و زد وبند نباشد، اگر خواه ان آرامش ،توسعه ، رفاه اجتماعی و ثبات اج تماعی در سطح ملی و جهانی هستیم یک راه ب یشتر وجود ندارد ، آن هم فراهم آوردن شرای ط بسط و توسعه رویکرد آموزشی و پژوهشی و ت ربیتی در سطح کلان اجتماعی است که جز با ق در دانی و در اولویت قرار دادن فرهنگیان ج امعه امکان پذیر نخواهد بود همچنانکه کشور های جنوب شرقی آسیا نظیر سنگال ، اندونزی ، مالزی ، تایوان و هنگ کنگ این رویه و پر سه را جز با اولویت قرار دادن رویکرد و پا رادایم ارتقای سطح علمی آموزشی و ارتقای م نزلت اجتماعی اقتصادی فرهنگیان جستجو نکرد ند و ارزش و منزلت قشر فرهنگیان را ارج ن هادند و به این شیوه از توسعه پایدار و تغ ییر صنعتی و اقتصادی در تمام ابعاد توسعه گرانه آن نائل آمدند و از تغییر به رشد وت وسعه چند جانبه آن رسیدند .

    • احسنت ارسالی در

      احسنت

    • ناشناس ارسالی در

      حرف شما کاملا درسته ، به نظر من هم باید در گزینش و جذب معلمان دقت بیشتری بشه و از نخبگان برای تربیت دانش آموزان استفاده بشه ، متأسفانه آموزش و پرورش فقط میخواد کلاساش خالی نمونه، البته با احترام به معلمان باسواد و دلسوز ، منظورم بعضی از فرهنگیان به اصطلاح فرهنگی هست

  • مریم ارسالی در

    این دولت هم با پیشنهاد ضد معلم ترین وزیر برای آموزش و پرورش ثابت کرد که هیچ ارزش ی برای آموزش قائل نیست چون اگر مردم درست آموزش ببینن دیگه هر کس و ناکسی با شعار های پوچ و واهی به قدرت نمی رسد

  • از خوزستان ارسالی در

    سلام،شغل معلمی شغلی حساس و مهم است و اصل ا راحت نیست، این معلمه که پزشک و مهندس و ... تحویل جامعه میده، ساعات کاریش هم با تعطیلی که داره از همه کارکنان دولت بیشتر ه چون علاوه بر ساعات حضوری در مدرسه بقیه ساعات هم در خانه مشغول تصحیح برگه ها می ‌باشد و در این دو سال کرونا هم که تو خون ه بوده کارش دوچندان شده، یه عده بی خبر ت وهین به این قشر زحمتکش میکنند و فکر میکن ند معلم بیکار نشسته و حقوق مفت میگیره، ن ه چنین نیست ، توهین نکنید ، شأن و منزلت معلمان قابل تقدیر است ،و حقوق معلمین با توجه به زحمتی که میکشند زیاد نیست

    • ناشناس ارسالی در

      چرا همش معلم ها فکر میکنن دکتر مهندس تحویل جامعه میدن.بابا این اختلاس گرا مسئولین دزد دروغ گوهم زیر دست معلم ها آموزش دیدن

    • ناشناس ارسالی در

      عده ای حسود وغرزورزن وفقط وفقط نسبت به همچیزنالانن

    • ناشناس ارسالی در

      درود بر انسان های نیک اندیش

  • عباس‌صالحی ارسالی در

    دولت و مجلس با علم کردن فوق‌العاده ویژه دارن فرهنگیان را فریب می‌دهند روشی که سالهاست بازی کردن و موفق بودن.
    ما فرهنگیان باید بفکر اجرایی شدن رتبه‌بندی باشیم نه چیزهای دیگه مثل فوقالعاده ویژه یا...
    پس مرگ بر فریبکاران مرگ بر دورویان و منافقین و مرگ بر کسانی که به وعده‌ی خویش عمل نمی‌کنند.
    آیه‌ی قرآن می‌فرماید :
    و عهدهم راعون

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزان فرهنگی،باید مقیم کشور امارات شد،م علمی سراغ دارم که با همین شغل در کشور ام ارات با بهترین حقوق اقامت گرفته و به همی ن شغل مشغوله

  • خدای عادل ارسالی در

    دولتی که حرف می زنه بعد حرفشو پس می گیره یعنی دروغگوت وبد قول است ودیگر هیچ فرهن گی به چنین دولتی اعتماد نمی کنه وهمیار د ولت نیست دلسرد می شود حرف زدنو که همه بل دند مهم عمل کردن وپابند حرفشون بودنه تا اجرای لایحه ای رامطمئن نیستید در همه رسا نه ها جار نزنید اعتبار وارزش خودتون را پ ایین می آورید وباعث گرانی کالاها وسختی م عیشت و زندگی فرهنگیان می شوید با اینکار دولت کاری را بهتر نکرده بدتر کرده وقتی ع رضه ی کاری را ندارید بکشید کنار نفر بعدی .....

  • محد ارسالی در

    این تبلیغ دولت ۱۲ نکنید.چرا برای غزه و ل بنان نفت و سوخت بار مالی ندارد اما برای فرهنگیان بار مالی دارد .چون که ایرانی شه روند درجه ۳ حساب میشه و ....

  • نرگس ارسالی در

    واقعا باعث تاسف هست که یه عده اینقدر بی انصاف وخدانشناسندکه میگن معلم در دوره کر ونا کاری نکرده وحقوق میگیرد باید عرض کر د در دوره مجازی کارمعلم چندبرابروسخت تر شده و همه ارزودارندحضوری شوند بعد پایین ترین حقوق جامعه روبه معلمین میدن مظلومتر وبیصداتر وبی ادعاترازمعلمین قشری در جام عه نیست

  • شهروز ارسالی در

    با سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنا ن.در کل مقایسه کردن حقوق کارکنان ادارات مختلف درست نیست.کارکنان دیگه زیاد نمیگیر ن بلکه در این وضعیت گرونی همون حقوق چند ده میلیونی هم کفاف زندگی رو نمیده و باید هم همونقد باشه.برای آموزش و پرورش کمه.ع زیزانی هم که میگن تعطیلی زیاد داره ادارا ت دیگه هم میبینیم فامیل و آشنا در هر ادا ره ای هست تعطیلی و مرخصی اونا رو هم حساب کنی کمتر از معلمان نیست باشه هم پولشو م یگیرن.با این دیدگاهی که دولت و مردم عزیز به معلم دارین نباید هم انتظار معجزه از معلم داشته باشین.اوجوز اتین شورباسی اولم از.وقتی خروجی مدارس خارجی را با مدارس خو دمون مقایسه می کنید همه ی شرایط رو مقایس ه کنید جایگاه و منزلت معلمان و امکانات آ موزشی و ...

  • سهراب کریمی ارسالی در

    خجالت نمیکشید ..هیچ خبر جدیدی راجع به فو ق العاده ندارید احمقا چرا تیتر بیخودی نم یزنید ...خطالب به ملت بیسوادی که میگن مع لما الکی حقوق میگیرن احمق تو فقط یه روز ۴۰ تا دانش آموز را یه روز ساکت نگه دار د رسم نده ببین میتونی بعد در باره معلمی صح بت کن

  • شهروز ارسالی در

    همون حقوق کم رو که میدن پنج شش روز آدم ب ا انرژی میره سر کلاس با بچه ها مثل یه بچ ه بازی میکنه واقعا پر انرژی اما رفته رفت ه انگار خالی میشه این انرژی هر کاری هم ب کنی دست خودت نیست چون فشار زندگی و کمبود مالی تا آخر ماه ول کن نیست.باور کنید ای ن حقوق کفاف ده روز رو هم نمیده.مسکن و ما شین هم که بیخیال یه چیز دست نیافتنی.اکثر معلما با ذوق و علاقه وارد این شغل شدن ا ما چه فایده.دود این کم توجهی به این قشر معلومه تو چش هممون میره.از معلم و دانش آ موز و والدین گرفته تا آینده ی جامعه.یاعل ی

  • ناشناس ارسالی در

    درد معلما فقر نیست عزیزان،فرقه

  • ناشناس ارسالی در

    اولین بیعدالتی دولت عدالت سرمعلمین اجراش د،فقط شعارمیدین

  • سحر ارسالی در

    لعنت به اونایی که دایما ازمعلمهای بیچاره حرف میزنن.چرا حقوق و مزایای کارمندان با نک اعلام نمی کنید.

  • عیار ارسالی در

    اینکه به معلم چقد حقوق بدن به دولت وکارش ناسان مربوط میشه ونکته بعدی اینکه به هر کسی به اندازه سواد ونوع کارش باید حقوق و مزد بدن مثلا کار یه کارگر ساختمانی خیلی سخته ولی بیشتر از ۱۵۰ هزار در ۸ ساعت نمی گیره حالا حساب کن یک جراح در یه کار دوسا عته چقد میگیره یه مدیر شرکت یا مدیر کل چ قد میگیره تازه روی صندلی نشسته روزی حداق ل یه میلیون ماهی ۳۰ وبیشتر کارمندان بانک نیروهای مسلح وبقیه کارمندان عزیز اگر ما هی ۱۲ یا ۱۳ بگیرن نوش جونشون زیاد نیست و لی خوبه .حالا یه عده ای میان تعطیلات کرو نایی رو بهانه میکنن به معلمی که ۲۸ سال س ابقه داره ودریافتیش ۷ میلیون تمام است مف ت خور وفلا ن وفلان میگن.تو رو خدا یه روز برید کلاس یه ساعت فقط یه ساعت کلاسو مدی ریت کنید.تازه همه باید حقوق عادلانه بگیر ند چرا بعضی می‌سوزند.حق کارگر کارمند و معلم باید به اندازه نوع کار وخدمت وسواد فرد بهش تعلق بگیرد.برید مطالعه کنید بعضی ا و بعد کارشناس بشید اظهار نظر کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    من نمیدونم اینهایی که میگن معلم‌ها بیکارند و تعطیلات دارند اینقدر از معلم‌ها بدمیگن از چی میسوزن آقا آب رو بریز همون جایی که میسوزه

  • سرایدار ارسالی در

    فوق العاده شغل معلمان جای خود، مثلاً قرار بود در مجلس با جلسه‌ای که در حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شده بود در کنار فوق العاده معلمان یک افزایش حقوق یا ویژه ای هم برای خدمتگزاران مدارس به دلیل کم بودن شدید حقوق این نیروها درنظر بگیرند، خوب چه شد؟

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز نیامده با این کارشون معلمهارو مسخر ه کردن
    تازه اولشه

  • سیاوش ارسالی در

    ما معلما اگر مدرسه باز باشه میدونیم ۶یا۸ ساعت موظفی سر کار هستیم و آموزش و...در ک نار همون هم بایستی برای هر درسی نه هر کت ابی روز قبل مطالعه و تحقیق و تکلیف داشته یا آماده کنیم که بنونیم درس جدید ارائه دهیم.
    از طرفی فقط طرح یک امتحان ۲۰ نمره ای تایپ و پرینت آن حداقل ۳ساعت و در منزل انجام می شود
    ما معلما از این ترنت،گوشی و رایانه منزل که شخصی هست استف اده می کنیم
    ما معلما از کاغذ،خودکا ر و...شخصی برای دانش آموزان مدرسه استفاد ه می کنیم
    در مدرسه ساعت کاری دارزم
    اما از وقتی آموزش آنلاین شده هر س اعتی که آنلاین باشیم بایستی چندین ارباب رجوع را پاسخگو باشیم
    ما معلما تنها کارمندی هستیم که در یک آن و همزمان بایس تی۲۰،۳۰ یا بیشتر را پاسخگو باشیم
    د ر حالیکه در سایر ادارات دو نفر ارباب رجو ع باشی یک نفر میفرستن بیرون
    و.و.و. و

  • ناشناس ارسالی در

    الحسودان لا یسودان

  • حبیب ارسالی در

    شاهنامه آخرش خوشه!
    اینقدر تعریف ای ن دولت و مجلس رو ندین...

  • حیدری ارسالی در

    باسلام چند نکته خدمت دوستان عرض کنم
    معلمان به تبعیض و بی عدالتی ها اعتراض دارن.
    معلمی شغل ساده ای نیست هر ک دوم از دوستان که نظری خلاف دارن فک نکنم یه زنگ سر یه کلاس ۳۵ نفری رو کنترل کنن. فقط کنترل کنن ن تدریس.
    همه ی کارمن دان یه ماه مرخصی دارن و ماهانه اضافه کار دریافت می کنن.
    هر کشوری که پیشرف ت کرده، حتما به آموزش و پرورش بشدت بها د اده، ن به سیستم بانکی، درمان و ....

  • ناشناس ارسالی در

    من متاسفم که هنوز یاد نگرفتیم به همدیگر احترام بگذاریم.
    انسان هر شغلی که د اره از مامور شهرداری برای جمع کردن زباله ها تا شغلهایی مثل معلمی ،پزشکی ،مهندسی و...
    قابل ارزش می باشد چرا که همه به صورت زنجیر به هم متصل هستیم وهر کاری سختی خودش را داره
    من یک معلم هستم وچندصباحی دیگر بازنشسته می شوم.فقط از ا ین در تعجب هستم که چرا فقط درباره حقوق م علمان همیشه صحبت میشه که چقدر اضافه شده وهیچ وزراتخانه ای از چگونگی ودرصد اضافه شدن حقوق کارمندانش حرفی نمی زنه عزیزان م علم فقط یک حقوق داره نه اضافه کاری نه بن لباس نه بن گوشت ومرغ ونه فوق العاده ویژ ه نه دادن زمین نه کارت هدیه ،هرسال ما حت ی اندازه ی یک ماه حقوق هم عیدی نمی گیریم و...ولی تمام وزارتخانه ها این مزایا را دارند وحقوقشون هم اول سال اضافه میشه ا ماهیچ خبر واطلاع رسانی هم نیست.بهتر که ک می منصف باشیم.وبه حقوق هم احترام بگذاریم .

  • ناشناس ارسالی در

    مشکلات دولتها به جای خود خصوصا دولت روحانی ولی از نگاه پوپولیستی شما و استقبال از ابن نوع نگرش به مسائل واقعا حال به هم زن است.

  • یک معلم ارسالی در

    من یک معلمم ولی واقعا متاسفم ک دیدگاه جا معه و مردم نسبت به این قشر آدم ساز اینقد ر منفی است واقعا متاسفم ک در جایگاه معلم نیستند و اینقدر به شان و منزلت اون توهی ن میکنن....نمیدونم اگه ما هیچ کاری ی نمی ‌کنیم و حقوق مفت داریم میگیریم پس تو این دو سال چرا همه صداهایی دراومده....پس نق ش معلم در تربیت و پرورش یک انسان خیلی مه م هین....بازهم متاسفم ک مردمی کوتاه فکر و کم جبهه داریم ...کاش روزی بیاد ک شان و منزلت معلم حفط بشه و معلم جایگاه واقعیش تو جامعه پیدا کنه و کسی به خودش اجازه ن ده ک هربی احترامی رو بهش بکنه و ا

  • محمد فرهمند ارسالی در

    راجع به طرح دو باره فوق العاده ویژه فرهن گیان؛ خدا می داند این بار چه حقه ای در ک ار است؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    اله اکبر!!! بس کنید،جوجه روآخرپاییزمیشما رن،ملت گوش وحلق وبینی چشمشون پره ازاین خ زعبلات،سالی که نکست ازبهارش پیداست،فقط خ واستین تبلیغ کنین به اصطلاح گزارش بدین،ه مه میدونن اکثر یه مشت کلاش و دزد وسابقه دار وزیرشدن باکمک مجلس البته باکمک چمدان ها ومهمانان ویژه وتشکیل جلسه غیرعلنی!!! بس کنید،بهارکار دیدیم چطوربه معلمان ضربه زد رئیس بی اختیار،دیدیم بامعرفی باغلو گ لو نمیدونم بااینکارهم فهمی ازآ.پ نداره و نه اهمیتی براش،بس کنید،مافیای پنهان شدن آشکارهمینوبس!!! ملت همچنان رهاوعلاف وبی صاحب!!!

  • ناشناس ارسالی در

    داره چه میشه که فوق العاده معلمان واریز میشه ولی یک دفعه ابهامات پیش امد که باید رفع بشه مگه قبلا ابهامات را نگاه نکردند موقع واریز حقوق این کار می کنند معلمان ایران کمترین حقوق دارند درقبال دیگر کارم ندان ؟

  • هموطن ارسالی در

    معلمان این قشر فرهیخته که به خاطر عدم تو جه به معیشت وگذران زندگی وضعیت بدی را سپری می کنند وچون برایشان تحمل این وضعیت واقعا دشوار وگاهی اوقات غیر قابل تحمل می با شد ومجبورند حرف دل و مشکلات خود را بیان کنند تا ترتیب اثری داده شود متا سفا نه نتیجه عکس داده وعده ای متا سفانه ازعده ای از همو طنان جان انتظار نمی رود این قشر همیشه محروم ودستشان از همه جا کوتاه را لطفا مورد هجمه وتوهین قرار ندهند ما کوچیک همه مردم هستیم ولی واقعا زیر خط فقر مطلق زیر ۷میلیون ان هم با مدارک بالای کارشناسی انهم با معدل های خیلی بالا،حقوق ناچیز دریافت می کنیم عزیران به حق قضاوت کنید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام وعرض خسته نباشید به مسُولین آموزش و پرورش
    چرا باید با مدرک لیسانس با سابقه ی بالاتر از ۳۰ سال باز هم ادامه هم کاری بدهند به امید رتبه بندی نه خدمت به خلق این روزها با عرض تاُسف میگن این روزه ا که مجازیه چرا بازنشسته بشیم سفره ای په ن هست ما‌هم می مونیم تا رتبه بندی اجرا ب شه بعد همه میگن چرا نیروی جوان بیکاره؟ و اقعاَ جای تاُسف داره!!!

  • حسنعلی ارسالی در

    سلام واقعا انچه به جایی نرسد فریاد است. همه هم حق دارن بخدا جز اینکه جروبحث فایده ای نداره و این شغل و ان شغل تخریب کنن ولی خدا وکیای خدا خودش درست کنه زندگی واقعا سخت شده ما که هم وطنیم از اوضاع احوال هم خبر داریم نه پولدار نه کسی که نداره همه محتاج یک لحظه ارامش و اعصاب هستیم تازه اگه این بیماری ها و استرس ها نباشه

  • احسان اکبری ارسالی در

    به نام خدا.... اولا چرا عنوان خبر فقط ده درصد آخر مطلب رو پوشش می داد و این نشون میده شما برای بازدید بیشتر مساله ی مهم معیشت معلمان رو تیتر زدید تا از دولت فعلی تعریف کنید... معیشت معلمان تنها در دولت خاتمی مناسب بود و پس از آن تا به امروز همواره دچار مشکل بوده اند. یک کارمند بانک یا هر نهاد دیگری وقتی مجموع دریافتی یک معلم را می بیند باور نمی کند.. معلمان حساسترین شغل را دارند و اگر دغدغه ی معیشتشان حل بشود پیشرفت و توسعه در تمام بخش های کشور ایجاد می شود. من عاجزانه از مسولین تقاضا دارم طرح همسان‌سازی حقوق بازنشسته ها با شاغلین را اجرایی کنند وگرنه یک پدر بازنشسته با پنج فرزند بیکار حتی اگر مستاجر نباشد باز هم در فقر مطلق است... هزینه ها ی درمان را اولویت آخر قرار می دهند که اگر اولویت اول بود با پیشگیری و انجام به موقع درمان هزینه های کمتری به کشور تحمیل می شد... افزایش حقوق فرهنگیان شاغل هم نوعی سرمایه گذاری هست که در مجموع به نفع اقتصاد مملکت خواهد بود.

  • ناشناس ارسالی در

    سالی که نکوست از بهارش پیداست!!!!!

  • عبدالله ارسالی در

    از اول مهر دولت باید یک گوشی یا تبلت به روز برای معلم ها خریداری کنه و هیچ معلمی با لوازم شخصی تدریس نخواهد کرد مگر سایر کارکنان دولت لب تاب و کامپیوتر خونه را میبره سر کار و کار میکنه والسلام

  • یک معلم ارسالی در

    همیشه معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه نقش مهمی دارند و قشر زحمت کشی هستند کمی بیشتر به منزلت آنان و خواسته های به حق آنان توجه کنید.و به وِعده های خود عمل کنید

  • عبدالله ارسالی در

    هر کی ادعا میکنه شغل معلمی راحته قول شرف میدم یه کلاس را یک 20 دقیقه بیشتر نمیتونن اداره کنن من 25 سال مدیر مدرسه هستم از تمام اقشار برای امتحان دعوت کردم و سر کلاس به یه بهانه‌ای فرستادم همه اعتراف کردن که واقعا کار طاقت فرسا از نظر اعصاب و روان هست و...

  • سعید ارسالی در

    سلام خدمت معلمهای عزیزم
    متاسفانه ماباید حامی معلم باشیم وبرعکس عده ای غرزورزانه یاحسادت بی حدوحساب به این قشرزحمتکش حمله میکنن مظلومترین قشرمعلمهاهستن
    اگرمعلم نباشد کشورنابوداست همین معلمی که برای چندرغازحقو ق بهش حسادت میکنی باعث شده توراازتاریکی به روشنایی هدایت کند تا اینجوری نمکدان بشکنی واقعا مابکجا رسیدیم بقشری که اینده سازه کشور۶ اینجورحمله میکنیم خجالت بکشید ای غرزورزان معلم باید ۳۰میلیون بهمراه تمام خدمات رفاهی حق داشته باشدتا فقط وفقط دغه دغه اش تعلیم وتربیت باشد لا اقل مانمک روی زخم معلمین عزیزنپاشیم اگرکاری نمیکنید انصاف داشته باشید اگرالفبا یادنگرفته بودی امروزکجاها بودیم حیف است نمک خوردن ونمکدان شکستن همه باهم حامی معلم باشیم تا کشورپیشرفت بسزایی کند ازجناب ریسی خواهشمندیم به این قشراینده ساز برسد ورتبه بندی وووو همه راتصویب کند تا دغه دغه ای نداشته باشن من کارگر حامی معلم توی دکترحامی معلم توافای که حسادت میکنی مشکلات این قشربگو من الاه توفیق معدمین عزیزم عذرخواهی میکنم اگردلتان شکسته شد ازدست عده ای حسود وغرورز تادیرنشده سیستم اموزشی رودریابین برای اینده ای روشن

  • ناشناس ارسالی در

    من درآستانه بازنشستگی هستم ۳۰سال بااعتقا د وعلاقه کارکردم وبرای آرمش وجدانم کارکر دم .
    من ازمسوولین مربوطه وغیر مربو طه می خواهم معلمان رابه حال خودشان بگذار ند.مانیازبه کمک کسی نداریم.

  • لاله ارسالی در

    متاسفم برای افرادی که میگن شغل معلمی راحته وچرا معلم ها مینالن باید به این افراد گفت وقتی تجربه ی یک روز تدریس رو ندارید چه حضوری چه مجازی پس اینقدر بی انصاف نباشید واقعا معلمین عزیز ما هیچ وقت به حقشون نرسیدن وهمیشه هم مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

  • ناشناس ارسالی در

    در رابطه با شغل معلمی که برخی میگن راحته ، باید گفت یا این افراد اصلا فرزند ندارن و یا اصلا با آموزش فرزندشون ارتباط ندارن و گرنه میدیدن و میدونستن معلمها در زمان غیر کرونا چگونه جون میکنن تا یه کلاس با 30 کودک و نوجوان رو بدون حتی یک دقیقه استراحت در طول کلاس و طول سال تحصیلی اداره کنن و آموزش بدن در صورتی که سایر شغلها وقت آزاد زیاد دارن، واین در حالی هست که خانواده ها برای پر کردن زمان و کنترل حتی یک فرزند مشکل دارند ، هم چنین در زمان کرونا و آموزش مجازی تمام وقت معلم در طول روز و حتی تا نیمه شب در خانه صرف تهیه فیلم آموزشی با استفاده از کامپیوتر و وسایل شخصی خود و پاسخ به سوالات دانش آموزان تا دیر وقت میشه که هیچ شغل دیگری این کارا رو تو وظایف خودش نداره که خارج از وقت موظف کار کنه
    بنا براین زحمات شغل معلمی رو نادیده نگیرین لطفا که خودش نوعی ظلم هست، ولی در مقابل حقوق یک معلم حتی با داشتن مدرک فوق لیسانس و سابقه کار بالای بیست سال از یک فرد با مدرک پایین تر و سالهای ابتدای خدمت در سایر دستگاهها کمتر هست ، از طرفی به حقق کارکنان
    سایر ادارات هرچه اضافه میشه بی سرو صدا هست ولی اگه ده ریال بخوان به معلمین اضافه کنن با بوق و شیپور هست و کلی منت . به خدا دریافتی معلمین در مقابل سایر ادارات و وضعیت بازار چیزی نیست . شما کجا سراغ دارین که یک معلم بتونه با حقوق معلمی زندگی متوسط و یا بالا داشته باشه در صورتیکه با حقوقهای سایر جاها میتونن . این فوق العاده هم که میگن چیزی هست که قبلا به سایرین اضافه شده و حالا میخواستن تنها به میزان حدود ۲۱درصد به معلمین بدن که اینطوری رو هوا هست

  • محسن علی ابادی ارسالی در

    من یک سوال دارم، آیا درایران به جز آموزش و پرورش دیگرادارات و نهادها یا وزارت خا نه ها به پرسنل خودشون حقوق ،پاداش و دیگر پرداختها رو ندارن؟
    تاحالا درکجا اعلام شده مثلاً قوه قضاییه ااضافه کار پر سنلی را واریز کرد؟ یا اعلام کنند فوق الع اده ویژه به فلان بانک یا ارگان نظامی تعل ق گرفت؟
    فقط و فقط اداره خراب شده آ موزش و پرورش است که کمترین پرداختی به پر سنلش را در بوق و کرنا میکند.
    آیا بانکها یا مخابرات پاداش پایان خدمت کارکن انش را بعد دوسال مدرسه نوبت میپردازد؟ تا جایی که من میدانم به دوماه نرسیده تمام پ اداششان یکجا پرداخت میشود که این کاربسیا رخوبی است وامیدوارم آموزش و پرورش هم یاد بگیرد.
    دوستانی که میگن معلمی آسان وبیزحمت است ،بسم الله بفرمایند بچه هایشا ن رو بگن معلم بشوند نه اینکه بعدازبازنشس ت شدن پدریامادر در بانک و... استخدام شون د.امتیازی که در آموزش و پرورش به دلیل شر ایط خاصش ممکن نیست.

    • ناشناس ارسالی در

      نفست گرم.

  • فباغ ارسالی در

    همانطور که رای ندادیم، این حقمون رو هم ن خواستیم، مشکل از این حرفها نیست، مشکل از ..... است، مسخره اید.....

  • ناشناس ارسالی در

    من میدانم نطر من را چاپ نمیکنید.ولی انقدر در مورد لحظه به لحظه حقوق فرهنگیان خبرهای تکراری می نویسید که کسانیکه اصلا مطالعه ندارند فقط بخاطر تیتر شما به فرهنگیان حسادت میکنند در حالیکه از حقوق های کلان کارمندان در شرکت نفت و صنایع فولاد و ملی حفاری و... حتی با مدرک تحصیلی پایین تر از فرهنگیان نه سخنی در میان است و نه خبری چاپ می کنید.و حتی خبری در مورد عدم پرداخت و پایین بودن حقوق کارگران زحمتکش نیز خبری چاپ نمی کنید.

  • محمدی ارسالی در

    تمام وزارتخانه به کارکنان خود تا ۵٠ حقوق و مزایای مستمر فوق العاده ویژه پرداخت می کنند، حتی در برخی ادارات دولتی فوق العاده خاص و اضافه کاری ثابت بدون کارکرد هم می گیرند، چطور وقتی به معلم ها می رسد، مقاومت می کنند، این همه تبعیض در پرداخت برای چیست؟

  • ناشناس ارسالی در

    غیرت معلمان را میبینند و از سوی دیگه فرهنگ ایران را می خواهند نابود کنند دیگر از این دولت و ظالمان چه توقعی داریم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام.اینقدر تیتر نزنین فوق العاده ویژه .اولا که پرداخت نشد.دوما اصلا مبلغی نیست تادرموردش صحبت بشه.سوما هیچگاه شده از ب قیه وزارت خانه ها ومبلغ دریافتی شون صحبت بشه و تیتربزنین؟!ضمن اینکه مردم فک کنن چه خبره.آهااااااای ملت بخدا هیچ خبری نیس ت کاملا زیرخط فقریم

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام والا فرهنگی هم فرهنگی قدیم !معلمان الان در رفاه هستند و همیشه هم مینالن ؛بس کنید تو رو خدا ؛سه ماه تعطیلات روزهای تعطیلی حقوق خود رو میگیرید ؛شما اگر فرهنگی قدیم رو با خودتان مقایسه کنید ببینید که واقعا زحمت می‌کشیدند برای بچه ها ؛شما که بیچاره پدر و مادرها باید داخل منزل کار کنند با بچه های خودشان چرا ؟چون معلم حوصله نداره درس رو حالی بچه کنه ؛؛پس همچین زحمت به خودتان نمی‌دید

  • محمد رضا ارسالی در

    به عنوان یک دبیری که ۲۹ سال تدریس میکنم وروزشماری میکنم که این یک سال هم به پایان رسد به والدین عرض میکنم خودتان به فکر بچه هایتان باشید همیشه صدا وسیما راه حل میدهد، باخریدن سی دی معلم را... یا، پایا بخرید. اکثر دبیران با این همه تبعیض توانایی تدریس ندارند. اشتباه کردم این یک ونیم سال از گوشی خودم وشارژ شخصی تدریس کردم.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام..من چن وقتی معلم بودم البته سرباز معلم کسانی که میگن کار معلمی بهترین کار ه ..راحترین کاره سخت در اشتباهید چون واق عآ سخت‌ترین کار معلمیه چون با بچه هایی س روکار داری که از هر قشر و خانواده ایی می ان و باید با اونا کار کنی درس یاد بگیرن ..ادب یاد بگیرن ..خودتون که میدونید بخصو ص تو این دوره و زمونه که به بچه ایی میگی بالا چشمت ابروست سریع عکس العمل نشون می ده تازه بعضی خانواده ها هم میان و ..،... کسانی که میگید معلمی راحته یا خونه ایید سخت در اشتباهید یه هفته شغل معلمی برابره با یه سال کار تو هر اداره یا ارگانی واق عآ اعصاب میخواد ...
    از لحاظ حقوق ه م که کمترین حقوق رو میگیرن و ...
    د ر ضمن من الان حقوقم حداقل چهار برابره مع لمه بزور دارم زندگی میکنم ..وای به حال م علم بیچاره خدا بهشون عمر با عزت و سلامتی بده که مجبورن بچه های ماها رو تحمل کنن ..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها