خبرنگار گسترش نیوز هم اکنون گزارش تصویری و اخبار لحظه لحظه بازار ارز را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
گسترش نیوز: مشاهدات از بازار روز گذشته ارز نشان از این امر دارد که دلار با قیمت ۴۲۰۰ تومان عرضه نمیشود و برخی از صرافی ها با چسباندن کاغذی در پشت ویترین مغازه شان با این عنوان که (خرید وفروش ارز نداریم، لطفا سوال نفرمایید) عملا شرایط نیمه تعطیلی را بر بازار حاکم کرده اند و از خرید وفروش ارز خودداری می کنند. این شرایط درحالی است که بازار ارز با حضور نسبتا گسترده متقاضیان همراه شده و در مقابل برخی از صرافیهای خیابان فردوسی صفهای طولانی شکل گرفته است.
۱۴:۲۵: یکی از شهروندان: ابتدای صبح دلال ها بین ۵۳۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان در فردوسی دلار می فروختند. با حضور تعزیرات و خرید و فروش نکردن صرافی ها حالا آنها هم دیگر نمی فروشند. اگر تا امشب ارز توزیع نشود ارز تا ۷ هزار تومان هم گران می شود.
۱۴:۱۵ یکی از شهروندان: از هشت صبح اینجا هستم. هر چه دلار باشد می خرم. می گذارم زیر بالشتم. همه سرمایه ما در حال نابود شدن است.
۱۴۰۵: صرافی ها به مردم می گویند تا زمانی که بانک مرکزی ارز توزیع نکند خرید و فروش نداریم و ارز های روزهای گذشته را هم با این نرخ نمی فروشیم
۱۴:۰۰ با وجود کاهش قیمت سکه هنوز برخی آن را یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان می فروشند.
۱۳:۵۰: برخی دلالان به صورت پراکنده با قیمت ۴۵۰۰ تومان در حال فروش ارز هستند.
۱۳:۳۰: با وجود خودداری صرافی ها از خرید و فروش و حضور ماموران امنیتی مردم هموز به توزیع ارز امیدوارند و خیابان را ترک نمی کنن
۱۳:۱۰: حسنبیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در محل حاضر است. وی در حال گشت زنی به مردم توصیه می کند که به منازل خود بروند.
۱۲:۴۵: شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی در حدفاصل فردوسی تا چهارراه استانبول هستیم.
۱۲:۰۵: از صبح امروز هرگونه خرید و فروش ارز متوقف شده است.
۱۱:۵۵: یکی از شهروندان می گوید: ما به ارز ۵۰۰۰ تومانی هم راضی هستیم. فقط عرضه کنید ما مسافریم.
۱۱:۳۰: یکی دو صرافی در پاسخ به خبرنگار نامحسوس گسترش گفتند: فروش به همان قیمت دیروز خواهد بود و کاری به دستور دولت نداریم.
۱۱:۰۵ از نظر شلوغی، بازار ارز فرقی با روزهای قبل ندارد.
۱۰:۳۵ مردمی که در صف ها ایستادند اکثرا مسافر کشورهای خارجی هستند.
۹:۲۰ برخی از مردم با کیسه خواب در صف ایستاده اند.