|
کدخبر: 121770

آخرین وضعیت بازار خودرو (۹۹/۰۶/۲۱)

سری به بازار میزنیم و ببینیم قیمت خودرو در هفته جاری نسبت به هفته گذشته چه تغییراتی را به خود دیده است.

خودرو آخرین وضعیت بازار خودرو (۹۹/۰۶/۲۱)

در ابتدا به سراغ محصولات پراید می‌رویم. متقاضیان پراید ۱۱۱ می‌توانند با پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند.

اعلام قیمت ۱۱۰ میلیون تومانی از سوی فروشندگان برای پراید ۱۱۱ نشان می‌دهد که این خودرو طی یک هفته ۱۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

مدل ۱۳۱ پراید نیز طی یک هفته رشد قیمتی حدود ۱۴ درصدی را تجربه کرده است. این خودرو طی هفته جاری با قیمت ۹۸ میلیون تومان در بازار موجود بود.تیبا صندوقدار نیز طی این هفته با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه شده است.تیبا ۲ عضو هاچ بک خانواده تیبا نیز طی هفته جاری در بازار با پرداخت ۱۲۷ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار داشت.

ساینا نیز که همواره قیمتی نزدیک به تیبا ۲ دارد از سوی فروشندگان با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان به بازار عرضه شده است. به سراغ بازار پژو ۲۰۶ می‌رویم. در میان محصولات خانواده پژو ۲۰۶، تیپ ۲ به‌عنوان مدل پایه این خانواده با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان در بازار موجود است.

چنانچه خریداران بخواهند تیپ۵ این خودرو را در اختیار بگیرند باید رقمی حدود ۲۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند. پژو ۲۰۶ مدل V۸ به‌عنوان عضو صندوقدار خانواده پژو ۲۰۶ نیز از سوی فروشندگان با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان به بازار عرضه شده است.پژو ۴۰۵ مدل GLX نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.متقاضیان سمند LX ساده نیز برای در اختیار گرفتن این خودرو باید ۱۷۵ میلیون تومان به فروشندگان پرداخت کنند.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر