|
کدخبر: 121833

تشکیل صف های خرید در بورس امروز (۹۹/۰۶/۲۲)

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۲۲ شهریورماه، تشکیل صف‌های خرید چندصد میلیونی در نمادهای فولاد و فملی و وتجارت نوید یک شروع سبز را برای بورس می‌دهد.

بورس تشکیل صف های خرید در بورس امروز (۹۹/۰۶/۲۲)

در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام، تشکیل صف خرید در نمادهای بانکی و فلزات اساسی احتمالا موجب شروع سبز بورس خواهد شد.

در مرحله ثبت سفارش، به جز عرضه اولیه‌های اخیر، نمادهای وتجارت، کاوه، فملی و فولاد بیشترین تقاضای صف خرید را به خود اختصاص داده‌اند. با این حال در طرف عرضه آریان، وشهر و خگستر بیشترین عرضه‌کننده را دارند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، شاخص کل توانست بخشی از افت ابتدایی خود را جبران کند اما در نهایت با ۱۳ هزار واحد افت به کار خود پایان داد.

در آخر هفته نیز جلسه شورای‌عالی بورس تشکیل شد که طی آن آیین‌نامه پیشنهادی حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهامداران و سرمایه‌گذاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از سوی دیگر وعده حمایت دسته‌جمعی مقامات دولتی از بورس نیز دیگر سیگنال مثبتی بوده که احتمالا موجب خواهد شد روند نزولی بورس بالاخره به پایان برسد.

با این حال همچنان به نظر می‌رسد آغاز روند صعودی در بورس نیازمند بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه باشد در غیر اینصورت این حمایت‌های مقطعی نیز راه به جایی نخواهد برد.

بورس۱

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    فردا سبز 💚💚💚💚

  • ناشناس ارسالی در

    بر دروغگوی مردم فریب لعنت. همه سرمایه مو ن در بورس از بین رفت . بر دزد و چپاولگر لعنت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها