|
کدخبر: 286653 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

بزرگترین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی منطقه افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی امروز ۱۸ بهمن به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کردند.

اقتصاد بزرگترین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی منطقه افتتاح شد

مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه امروز ۱۸ بهمن ماه با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از معاونان این وزارتخانه و فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه ها ۳۷۰  شرکت داخلی و ۹ پاویون از کشورهای اندونزی،‌ مالزی، ژاپن، قطر، روسیه، تاجیکستان، قزاقستان، هند و ونزوئلا در فضایی بالغ بر ۱۷ هزار مترمربع آخرین دستاوردها، توانمندی ها و خدمات خود در زمینه های انواع تجهیزات سفر، کاروان و یدک کش، انواع خودروهای مسافربر، خدمات گردشگری الکترونیک، هتل ها و دهکده های توریستی، صنایع دستی و هنری،  آژانس ها و شرکت های مسافرتی، خطوط هوایی، دریایی، زمینی و ریلی، پایانه های مسافربری، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی و زیارتی، اکوتوریسم، شرکت های سرمایه گذاری، بانک ها و بیمه ها، سازمان های سیاحتی و گردشگری، اتحادیه ها و انجمن ها، رستوران ها و قهوه خانه های سنتی، گروه ها و نمایش های آیینی و سنتی و گروه های موسیقی سنتی، سازمان ها و موسسات مرتبط با حفظ و آثار باستانی و میراث فرهنگی و... در معرض دید متخصصان و علاقه مندان به این حوزه قرار داده اند.

علاقه مندان می توانند از امروز تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن های ۷ – ۸ و ۹ – ۲۷ – ۳۱ – ۳۸ – ۳۸ آ – ۳۸ ب – ۴۰ – ۴۱ – ۴۴ و فضای باز از این دو رویداد بازدید کنند.

 

ارسال نظر