|
کدخبر: 266421

اختصاصی گسترش نیوز:

افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی واحدهای کوچک و متوسط

اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی واحدهای کوچک و متوسط آغاز به کار کرد.

نمایشگاه افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی واحدهای کوچک و متوسط

به مناسبت دهه تولید و تجارت و با تصمیم ستاد گرامیداشت این دهه، نخستین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط» امروز ۵ تیر ماه طی مراسمی با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی رسولیان رییس شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و همچنین جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت تهران آغاز به کار کرد.

۱۴۷ شرکت از امروز تا ۸ تیر ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن های ۷ – ۲۷ و ۶ آخرین دستاوردها،  توانمندی ها و خدمات خود را در گروه های کالایی صنعت راه و ساختمان،‌ مواد و مصالح کانی های فلزی و غیرفلزی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته،  صنایع غذایی و کشاورزی، صنعت دام و طیور، صنایع چاپ و بسته بندی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته، صنعت برق و الکترونیک، صنعت مخابرات، ایمنی خودروسازی، شیمیایی و پتروشیمی، پلاستیک و لاستیک، صنایع نساجی و... را در معرض دید فعالان و علاقه مندان به این حوزه قرار داه اند.

لازم به ذکر است که این رویداد با مشارکت راهبردی خانه صنعت، معدن و تجارت و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

ارسال نظر