|
کدخبر: 175667

نمایشگاهی به یاد هلوکاست با حضور سفیر کشور کودک‌کُش!

نخستین نمایشگاه یادبود هولوکاست با حضور سفیر رژیم صهیونیستی در حالی در دبی افتتاح شد که این رژیم در جنگ اخیر غزه بیش از ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

نمایشگاه نمایشگاهی به یاد هلوکاست با حضور سفیر کشور کودک‌کُش!

نمایشگاه یادبود هولوکاست با حضور ایتان نائیه سفیر رژیم صهیونیستی در موزه تمدن‌های دبی افتتاح شد.

این نخستین نمایشگاه هولوکاست است که در یک کشور عربی و پس از سازش امارات با رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

امارات ۱۵ سپتامبر گذشته تحت نظارت آمریکا توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی موسوم به توافقنامه ابراهیم را با این رژیم امضا کرد.

طبق گزارش شبکه فلسطین الیوم، افتتاح این نمایشگاه در حالی است که اخیراً رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه علیه نوار غزه، بیش از ۲۵۰ فلسطینی ازجمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رساند و حدود دو هزار نفر را نیز زخمی کرد.

هولوکاست اصطلاحی است که صهیونیست‌ها از آن درباره ادعای کشتار شماری از یهودیان به دستور آدولف هیتلر در دوران جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹-۱۹۴۵) به کار می‌برند و مدعی هستند که این تعداد از یهودیان (۶ میلیون) باهدف نسل‌کشی در کوره‌ سوزانده شده‌اند. تردیدکنندگان یا مخالفان این موضوع در غرب تحت فشار و محاکمه قرار می‌گیرند.

منبع: آنا
  • مهدی مختاری 291 ارسالی در

    کشوری با عنوان اسرائیل وجود ندارد؛ چیزی که اکنون وجود دارد یک گروه تروریستی کودک کُش و بی وطن با عنوان اسرائیل است که کش ور مظلوم فلسطین را به زور اشغال کرده و م ردم آنجا را می کُشد و بقیه را هم در کشور های دیگر آوارۀ می کند. هولوکاست واقعی ای ن است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها